Virgil Lixandru, Senso Ambiente: Am mărit spațiul de expunere și am crescut numărul de articole disponibile; am adus în prim-plan produsele de lux, iar vânzările ne-au crescut cu 50%
Senso Ambiente, companie specializată în importul și distribuția de echipamente sanitare de lux, anunță o creștere de 50% a vânzărilor înregistrate în primele 3 luni ale anului 2011. În ce privește numărul de unități vândute, compania raportează și aici o creștere de 40%, adică aproximativ 6900 unități. Conform Senso Ambiente, creșterea se datorează regândirii strategiei de prezentare a produselor din showroom-urile partenerilor din țară, precum și atragerii de noi game în portofoliul companiei.
Rezultatele de mai sus au fost evaluate de către Senso Ambiente împreună cu cei 80 de reprezentanți ai celor mai fidele 40 de companii partenere din întreaga țară în cadrul „Partner Forum Days” – eveniment desfășurat între 8 și 10 aprilie 2011.
Referindu-se la noile măsuri implementate, Virgil Lixandru, Director Marketing și Vânzări, Senso Ambiente, declară: „Am mărit spațiul de expunere pentru produsele pe care le importăm; am pus în prim-plan obiectele sanitare de lux cu design spectaculos. Am crescut consecutiv numărul de produse deținute în stocul retailerilor parteneri cu 30 %, ceea ce a condus la această creștere semnificativă a vânzărilor. De aceea, am hotărât, alături de companiile partenere, că, pentru următoarele 6 luni, această strategie va fi menținută.”, încheie Virgil Lixandru.
Tot în direcția creșterii vânzărilor, Senso Ambiente a atras game noi de produse în portofoliul companiei: atât prin semnarea de noi contracte de distribuție, cât și prin aducerea ultimei generații de produse sanitare prezentate la ISH Frankfurt. Produse precum cabinele de duș de la Huppe – din seriile Studio Paris, Refresh, Aura și Alpha si cele de la Hansgrohe (din serii ca Focus, Talis, Metris sau Metris Clasic) se regăsesc de acum printre cele 125 de produse comercializate în showroom-urile din toată țara, măsură ce contribuie la menținerea creșterii vânzărilor.
De asemenea, diversificarea portofoliului de produse Senso Ambiente a fost gândită pentru a acoperi nevoile clienților, de la băi de marcă – la un cost minim – la cele de zeci de mii de euro. În momentul de față, produsele disponibile pot acoperi atât mobilarea completă a unei băi cu produse de marcă în limita a 450 de euro (lavoar, vas de toaletă, cadă, duș, inclusiv bateriile), dar și o baie cu design special, cu produse ce pot ajunge până la valoarea de 18 000 -20 000 de euro. Astfel, pot profita de fiabilitatea, rezistența și calitatea sporită a produselor de marcă și clienții ce dispun de un buget limitat.
În ceea ce privește piața de profil – piața de produse sanitare premium – Virgil Lixandru concluzionează că aceasta a cunoscut un trend asemănător cu acela al anului trecut, mai exact o creștere de aproximativ 5% în prima parte a lui 2011, ceea ce situează volumul de vânzări la un nivel comparabil cu acela din anul 2004, și anume la o cifră de aproximativ 30 – 35 de milioane euro.
Directorul Senso Ambiente concluzionează: „În pofida faptului că suntem departe de nivelul volumelor din 2007 sau 2008, se poate prevedea, în următoarele luni, o menținere a actualului trend, adică o creștere ușoară a nivelului global al pieței.”