a cifrei de afaceri pentru Proffice
RTC Proffice, liderul naţional în distribuţia de produse de birotică-papetărie, cu o cota de piata de peste 20 de procente, anunta primele 3 luni consecutive de crestere a vanzarilor de la inceputul crizei economice.
Astfel, dupa ce decembrie 2009 a reprezentat luna cea mai slaba din punct de vedere al vanzarilor, primul trimestru din 2010 a insemnat revenirea cifrei de afaceri, aceasta atingand 8 milioane de euro.
“Luna martie 2010 ne-a confirmat ca trendul incepe sa fie ascendent. Dupa aproape un an de scaderi constante, clientii incep sa isi mareasca consumul de produse office – aceasta fiind una dintre sursele cresterii. A doua sursa importanta o reprezinta castigarea a peste 350 de clienti noi lunar, realizata datorita reorganizarii semnificative a business-ului RTC Proffice, care a permis abordarea mult mai eficienta a zonei de new business, prin agenti dedicati”, explica Relu Cirjan, CEO-ul Proffice.
Incepand cu decembrie 2008, odata cu primele semne ale crizei economice in Romania, RTC Proffice- linie de business ce reuneste activitatile de distributie a produselor office – a trecut printr-o serie de modificari structurale, care au vizat eficientizarea afacerii. Restructurarea departamentului de vanzari si renegocierea contractelor cu furnizorii au fost principalele obiective si bazele de crestere pentru 2010, castigarea statutului de mebru EOSA (in 2009) si a premiului “Emerging Resseller of the Year” (in 2010) marind forta de negociere a RTC Proffice.
In acelasi timp, Proffice si-a continuat dezvoltarea. In 2009 a investit peste 5 milioane de euro in deschiderea celui mai modern depozit non-food din Romania si achizitionarea unor softuri dedicate.
“Avem, in prezent, cel mai modern depozit de pe piata de produse office, de la Viena pana la Moscova. Ne-am redesenat business-ul, astfel incat sa functionam performant in urmatorii 5 ani. Consider ca rezultatele obtinute in primele 3 luni ale acestui an reprezinta primul semnal pozitiv, astfel incat piata produselor office din Romania poate ajunge anul acesta la o crestere de cateva procente comparativ cu 2009, cand a scazut la 150 de milioane de euro”, precizeaza Relu Cirjan.
In 2009, Proffice – linie de business din cadrul Grupului RTC ce reuneşte activităţile de distribuţie a produselor de birotică-papetărie – a atins un rulaj de 34.3 milioane euro, in scadere cu peste 40% fata de 2008.
Pentru 2010, rulajul estimat la nivel de divizie este de 40 milioane euro, cu mai mult de 15 procente in crestere fata de 2009.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}