Incepand cu 1 aprilie 2016, suporturile de publicitate stradale ale companiilor Phoenix Media si Seaview Advertising au fost incluse in Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea OOH (MIP OOH) realizata de catre Biroul Roman de Audit Transmedia
Companiile Phoenix Media si Seaview Advertising s-au alaturat celor 12 companii de OOH participante in cadrul MIP OOH si au demarat monitorizarea campaniilor publicitare derulate pe suporturile publicitare proprii. Primele date au fost monitorizate incepand cu 1 aprilie 2016 si sunt disponibile beneficiarilor MIP OOH incepand cu luni 11 aprilie.
Pe langa datele de monitorizare la nivelul industriei, companiile de panotaj pot pune in prezent la dispozitia propriilor clienti de publicitate informatii independente cu privire la modul de derulare al campaniilor publicitare pe propriile suporturi publicitare si ofera un plus de transparenta si incredere prin accesarea servicului MIP OOH.
Prin decizia de monitorizare transparenta si independenta a campaniilor publicitare derulate pe suporturile proprii, intr-un mod sindicalizat, alaturi de ceilalti jucatori relevanti din panotaj, cele doua companii sustin eforturile BRAT de profesionalizare a industriei de media si publicitate.
Despre MIP
Monitorizarea Investitiilor in Publicitate (MIP) este studiul realizat de BRAT ce pune la dispozitia pietii de media si publicitate informatii complete despre campaniile publicitare desfasurate in cadrul publicatiilor tiparite, emisiunilor statiilor radio, site-uri web si locatii OOH, ultizand standarde comune de monitorizare si raportare pentru cele 4 medii.