cu solutia CPM de la Senior Software
Filiala locală a liderului mondial în tehnica industrială de contact, Phoenix Contact România, a ales să implementeze sistemul CPM de la Senior Software. Soluția de bugetare și raportare acoperă cu succes activitatea de planificare a veniturilor și cheltuielilor, permițând managerilor companiei să monitorizeze execuția bugetelor și să analizeze indicatorii cheie ai afacerii pentru a lua cele bune decizii.
Phoenix Contact România este subsidiara Phoenix Contact GmbH & Co. KG din Germania – lider mondial în tehnica industrială de contact. Compania oferă clienților săi, printre altele: tehnologie de conectare pentru echipamente și plăci cu circuite imprimate, componente industriale pentru inginerie electrică și electronică, precum și soluții de automatizare specifice fiecărei industrii. Numărul mare de articole din portofoliu, peste 50000, precum și structura complexă de clasificare a acestora, a făcut ca procesul de estimare și planificare a bugetelor să fie foarte greu de gestionat în Excel. În consecință, managerii companiei au decis să implementeze soluția CPM de la Senior Software pentru îmbunătățirea activităților de bugetare și raportare.
„Implementarea soluției CPM de la Senior Software a fost răspunsul corect la problemele cu care ne confruntam, și anume lipsa de control în gestionarea unor operațiuni complexe, riscul pierderii datelor, lipsa accesului în timp real la informații. Mai mult decât atât, interfața customizabilă a aplicației permite combinarea rapidă a datelor istorice și a estimărilor bugetare, în vederea obținerii unei planificări cât mai realiste a veniturilor și cheltuielilor”, a declarat domnul Silviu Toma, Director General Phoenix Contact România.
Soluția CPM de bugetare și raportare oferită de Senior Software constă într-o platformă unică ce îi permite companiei Phoenix Contact România să își gestioneze toată activitatea de analiză, estimare bugetară și realizare a planului de venituri și cheltuieli într-un singur loc. Astfel, Responsabilii Regionali de Vânzări estimează bugetele de venituri și cheltuieli și le trimit cu doar un click către Directorul de Vânzări și Directorul General pentru verificare și validare, după care Directorul Financiar realizează planul de venituri și cheltuieli. În plus, flexibilitatea soluției permite managerilor să aducă modificări în orice fază intermediară a procesului de bugetare, fără riscul deteriorării datelor, astfel încât întregul buget să fie echilibrat și în concordanță cu obiectivele companiei.
„Fiind extrem de ușor de utilizat, implementarea soluției CPM de la Senior Software s-a tradus prin simplificarea procesului de bugetare și reducerea timpilor alocați. Toate acestea au fost posibile datorită platformei pe care este dezvoltat sistemul, aceasta permițând:
– introducerea cu ușurință a unor date estimative preliminare
– realizarea de analize și estimări ale veniturilor și marjelor de profit într-un timp foarte scurt
– posibilitatea de vizualizare a datelor din perspective diferite și realizarea ajustărilor și iterațiilor într-un mod foarte simplu.”, a adăugat domnul Silviu Toma.
De-a lungul celor 5 ani de parteneriat cu Senior Software, Phoenix Contact România a evoluat permanent, reușind să își crească în mod constant cifra de afaceri. Soluțiile software implementate au un rol extrem de important în dezvoltarea companiei, acestea permițând o mai bună organizare internă, planificare și control și asigurând securitatea tranzacțiilor. În prezent, grupul din care face parte compania, Phoenix Contact, este lider mondial în domeniul producției de componente pentru conexiuni electrice și pentru tehnologia automatizărilor industriale. La nivel global, Phoenix Contact are 12.800 de angajați, 50 de filiale proprii, 30 de parteneri și o cifră de afaceri de peste 1.6 mld EUR.