SeniorERP va asigura managementul operațional pentru 70000 de produse și 500 de clienți, obiectivul pe termen scurt fiind creșterea productivității prin instrumente flexibile de analiză și control ale distribuției la nivel național.
Phoenix Contact SRL este filiala locală a Phoenix Contact GmbH & Co din Blomberg, Germania, lider mondial în domeniul tehnologiilor de conectare. Utilizatorii produselor distribuite de Phoenix Contact pot fi regăsiți în peste 60 de state, în toate sectoarele industriale.
După studierea mai multor oferte locale și internaționale, alegerea sistemului a fost realizată pe baza argumentelor aduse de către SeniorERP: intuitivitatea fluxurilor operaționale, compatibilitatea cu business-ul de distribuție și referințele clienților. SeniorERP înlocuieste in cadrul implementării o aplicație care bloca fluxurile de lucru și afecta grav productivitatea companiei:
“În urma unei analize a proceselor interne, am identificat punctele slabe cu impact major asupra alocării resurselor. Acest proces a revelat probleme majore în fluxurile de activități existente, acestea fiind dimensionate pentru a răspunde limitarilor impuse de softul de contabilitate existent și nu plecând de la analiza funcțională, așa cum este normal.
În acest fel, resurse importante de timp ți umane erau blocate pentru armonizarea activităților firmei cu posibilitățile reduse ale softului și nu invers. Constientizarea acestui fapt a fost momentul când am decis o analiză de oportunitate pentru implementarea unei soluții care să se plieze pe nevoile afacerii și nu invers.
Intuitivitatea sistemului SeniorERP, acoperirea activităților curente cu varianta standard precum și referințele pozitive primite de la utilizatori, au stat la baza deciziei de a alege această soluție.” dl. Silviu Toma, Director General Phoenix Contact
Implementarea SeniorERP va susține strategia Phoenix Contact prin realizarea a două obiective:
-îmbunătățirea controlului operațiunilor;
“Activitatea de import și distribuție presupune multiple operațiuni specifice repetitive, un control al timpului foarte bun precum și un control atent al fluxurilor de bunuri și servicii asociate; SeniorERP este un sistem ce răspunde foarte bine nevoilor specifice din zona importului și distribuției de produse.” dl. Silviu Toma, Director General Phoenix Contact
-creșterea productivității;
“Activitățile de analiză și planificare ocupă un loc important pentru noi; fără un instrument puternic, flexibil și sigur în funcționare, astfel de activități generează o încărcare suplimentară ce poate afecta performanța și coerența unei structuri locale; integrarea acestor activități într-un sistem ERP rezolvă aceste situații cu un număr minim de angajați.” dl. Silviu Toma, Director General Phoenix Contact
Pe baza datelor din sistem, Phoenix Contact va beneficia de analize extinse la nivel managerial: informații asupra modului de repartizare a centrelor de venit și cost, evoluția profitului de la o lună la alta, analize incrucișate de tip client-produs, canal de vânzare – gamă de produs, topul clientilor din punct de vedere al vânzărilor etc.
Phoenix Contact are la nivel mondial peste 10.200 de angajati care dezvoltă produse inovative: conexiuni electrice între conductori și circuite imprimate, produse specifice tehnologiei de automatizare și a interfațării de semnale și produse destinate protecției împotriva șocurilor electrice.
{mosloadposition user10}