Iubitorii de muzica îsi pot exprima pe deplin propriul stil în timp ce asculta muzica în trafic, folosind noile casti audio Philips. Castile au fost create pentru toti cei care vor sa îsi afirme originalitatea vestimentara, pe de-o parte, si sa asigure un sunet de o calitate exemplara, pe de alta parte. Noile casti audio cu insertie intra auriculara, de culoare aurie si mov (modelele SHE9620 si SHE 9621) furnizeaza un accesoriu vestimentar simplu si elegant care, în acelasi timp, este extrem de feminin; în timp ce modelele în alb si negru, Philips SHE9550 si SHE 9551, ofera un aspect masculin mai sofisticat. Stilul, culoarea si finisajul castilor audio au fost alese pe baza unor cercetari detaliate cu privire la preferintele consumatorilor si tendintele lor de consum. Design-ul plin de culoare se potriveste cu finisajul metalic lucios si saculetul elegant pentru protectia castilor atunci când nu sunt folosite. Ambele perechi de casti audio mentin nivelul de experienta pe care Philips îl are în ceea ce priveste calitatea sunetului si confortul utilizarii. În acelasi timp, le permite tinerilor si celor care seteaza tendinte în moda sa iasa în evidenta atunci când asculta melodiile preferate.
Culorile îndraznete ale castilor audio masculine, cu trei benzi de accent de culoare într-o carcasa intens stralucitoare, au fost alese special pentru a reflecta ideile de muzica, stare de spirit si stil vestimentar. Castile audio prezinta forma acustica unghiulara creata de Philips pentru a asigura ca muzica sa fie filtrata direct în canalul auditiv, printr-o fixare mai buna a castii eliminând zgomotul exterior. Prin orificiile frontale se transmit basii, ceea ce va asigura faptul ca veti receptiona sunetele de bas profunde, curate si bogate.
Culoarea si forma castilor feminine creaza design un deosebit. Nuantele subtile ale culorilor acestor casti adauga, confortului si sunetului lor, un aspect unic, care se potriveste starii dvs de spirit si stilului vestimentar. Noile casti audio garanteaza un sunet perfect clar cu ajutorul unor elemente proiectate special pentru a furniza cea mai buna experienta audio în trafic.
"Realizam faptul ca cele mai obisnuite moduri de a-ti exprima personalitatea si stilul personal sunt muzica pe care o asculti si hainele pe care le porti, asa ca am vrut sa proiectam niste casti audio care se potrivesc stilului consumatorilor," a spus Henk de Jong, vice presedinte director al diviziei de Periferice si Accesorii, din cadrul departamentului Philips Consumer Lifestyle.
Ambele casti audio vor fi disponibile în Europa din octombrie 2008, la pretul de EUR39.00 (SHE9620, SHE9621) si EUR29.99 (SHE9550, SHE9561).
{mosloadposition user10}