Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Philips pune la dispozitie teste mamografice gratuite pentru 10.000 de femei

Philips

Philips Philips continuă să susțină Programul de Conștientizare a Cancerului Mamar peste tot în lume

Fiind o companie axată pe tehnologie, care se implică în problemele oamenilor, Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) susține Programul de Conștientizare a Cancerului Mamar la nivel global. Ca parte din misiunea sa, Philips pune la dispoziție teste mamografice gratuite pentru 10.000 de femei și subliniază importanța detectării imediate a cancerului la sân prin iluminarea în culoarea roz a aproximativ 100 de puncte topografice din întreaga lume, pe tot parcursul lunii octombrie.

2013 este al doilea an în care compania dezvoltă Programul de Conștientizare a Cancerului Mamar. Philips își dorește să adauge un plus de valoare acestei cauze în lupta împotriva cancerului mamar, prin dezvoltare tehnologică, expertiză și pasiune în toate cele trei sectoare.

Philips Kuala Lumpur

“La Philips considerăm că inovarea trebuie să fie personală, relevantă și de impact. Aceste este motivul pentru care soluțiile noastre se concentrează pe nevoile și așteptările clienților din întreaga lume, dintre care multe sunt femei”, a declarat Frans van Houten, CEO Philips. “Cu ajutorul Programului de Conștientizare a Cancerului Mamar, ne dorim să subliniem importanța depistării precoce a bolii. De asemenea, credem cu adevărat că cercetarea și inovarea pot schimba lumea, mai ales când vine vorba despre diagnosticarea din timp, prevenire şi tratament.”

Philips se va baza pe expertiza sa în domeniul asistenței medicale pentru a educa bărbații și femeile, în cadrul și în afara organizației, cu privire la importanța depistării precoce a cancerului și asupra căilor de (auto)examinare. Philips își dorește să stimuleze cei 115.000 de angajți să strângă fonduri pentru inovare, prin susținerea cercetării internaționale în trei centre de renume în Europa, Asia și America de Nord.*

Mai multe detalii despre Programul de Conștientizare a Cancerului Mamar Philips accesați site-ul: www.philips.com/e/breastcancerawareness/

Amsterdam, Olanda, 02.10.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.