Ready, steady, make it happen! 8 săptămâni de antrenament concentrat pe tonifierea picioarelor, exclusiv în cluburile World Class. În paralel, 8 săptămâni de tratament cu Philips Lumea pentru o piele perfect epilată. 4 antrenori dedicați. Rezultat final: picioare de podium și o comunitate din ce în ce mai mare de femei active.
Aceasta este provocarea lansată de Philips Lumea alături de Ogilvy România pentru comunitatea World Class: picioare de podium în doar 8 săptămâni, prin primul program de antrenament special gândit pentru a contura picioarele urmat, în paralel, de tratamentul cu Philips Lumea, soluţia inovatoare de epilare cu tehnologia IPL.
Provocarea este, de fapt, o soluţie completă pentru a defini cel mai bine una dintre cele mai importante zone ale corpului şi, în acelaşi timp, un reper important pentru feminitate: picioarele.
Astfel, World Class a acceptat provocarea și a introdus, în premieră la finalul anului trecut, un antrenament exclusiv de tonifiere a picioarelor. Programul de antrenament este urmat în paralel de tratamentul cu Philips Lumea, timp de 8 săptămâni, perioada optimă pentru a avea în final picioare cu o piele perfect epilată, cu aspect frumos și sănătos.
“Picioare de podium definește Philips Lumea dincolo de universul de produs și de atributele specifice. Este despre feminitate și încredere de sine, este despre lumea noastră, a femeilor cu un stil de viață activ, care își folosesc toată energia pentru a fi mereu în formă. Încă de la start, participarea în program a fost peste așteptări, ceea ce ne-a confirmat că am lansat provocarea potrivită, în locul potrivit, în comunitatea World Class, cu care am decis să fim parteneri de cursă lungă. Ne bucură toată energia cu care vin participantele în program, le felicităm pentru determinarea pe care o au în cele 8 săptămâni și ne pregătim să creștem mai departe comunitatea Picioare de podium pentru că, în final, rezultatele sunt cele care confirmă efortul depus”, spune Bianca Severin, PR Manager, Personal Health Philips România.
Programul se desfășoară exclusiv în cluburile World Class, până pe 15 iunie 2018, și va include pe parcurs alte provocări și evenimente pentru a aduce noi membri în comunitatea Picioare de podium by Phlips Lumea, care are în prezent peste 200 de membri. Mai multe detalii vor fi comunicate pe parcurs pe www.worldclass.ro/picioaredepodium.
Campania de comunicare semnată de Ogilvy România a avut de la start o componentă lead de PR, fiind susținută de comunicare online și branding în 14 cluburi World Class din București.