Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Philips lanseaza pe plan international campania pentru consumatori:

“Philips, intotdeauna o alegere buna”

“Philips, intotdeauna o alegere buna” a demarat in forta cu “Philips – Ziua Excelentei in magazine”, pe 23 aprilie, cand 4000 de angajati ai companiei au purtat mesajul campaniei. Ei au fost prezenti in magazine din 36 de tari.

Bucuresti, Romania – Philips anunţă, astazi, lansarea campaniei internationale pentru consumatori “Philips, intotdeauna o alegere buna”, prin care doreste sa evidentieze calitatea si performantele superioare ale produselor Philips. Campania s-a nascut din dorinta de a raspunde actualelor schimbari economice mondiale, care se resimt in atitudinea cumparatorului. Mult mai prevazator, acesta isi bazeaza fiecare achizitie pe o documentare atenta, care sa ii asigure cea mai buna calitate in schimbul investitiei financiare facute. Ca raspuns la nevoia unei mai bune performante si fiabilitati a produselor, campania Philips atrage atentia consumatorilor în mod direct, folosind publicitate ATL, PR si online.

Obiectivul campaniei, care comunica atat produsele, cat si compania in sine, este de a demonstra, prin comparatii relevante cu produsele concurente, că marca Philips rămâne cea mai bună alegere pentru consumatori.
 
Pe 23 aprilie 2009, declarata “Philips – Ziua Excelentei in magazine”, peste 4000 de angajati Philips au vizitat aproximativ 10 000 de magazine din 36 de tari din intreaga lume pentru a promova mesajul: “Philips, intotdeauna o alegere buna”, intr-una dintre cele mai mari actiuni in-store intreprinse vreodata de catre o companie. Echipele Philips au livrat catre punctele de vanzare materiale care atrag nemijlocit atentia, purtand toate sloganul campaniei. Acesta se va regasi pe toate produsele Philips din magazine.

Anuntand lansarea campaniei, Gary Raucher, Vicepresedinte si Director al Departamentului de Comunicare Integrata de Marketing al Philips Consumer Lifestyle, a spus: “La Philips, suntem foarte mandri de  brandul nostru, care are o bogata mostenire in oferirea unor inovatii importante si de inalta calitate pentru consumator. In actualul context economic valoarea capata din nou sens pentru consumator. Astfel, aceasta campanie va reafirma pozitia noatra de lider in furnizarea produselor cu performanta ridicata, confirmata dealtfel de consumatori, conform testelor independente realizate de GFK”.

“Intr-un moment in care consumatorii sunt preocupati sa faca cea mai buna investitie, aceasta campanie reafirma angajamentul noastru de a oferi cele mai bune solutii prin produse care se diferentiaza de cele ale concurentei prin performanta ridicata”, a adaugat el.

Alaturi de evenimentele in-store si intensa promovare media, consumatorii din sapte orase europene sunt invitati sa participe la o serie de „blind tests” avand astfel ocazia sa testeze produsele Philips versus cele ale competitiei, in zone special amenajate. Actiunile vor incepe in Stockholm, in aprilie, urmand sa se desfasoare in Suedia, Olanda, Belgia, Spania, Italia si Polonia, terminandu-se in Paris, la mijlocul lunii iunie. Produsele disponibile pentru testare sunt televizoarele, ramele foto digitale, playerele audio digitale GoGear, playerele MP3 cu casti wireless, sistemele home cinema, aspiratoarele si alte produse apartinand diviziei Philips Consumer Lifestyle. Materialele generate de testele efectuate de catre consumatori, precum si inregistrarile video concludente vor fi incarcate pe o sectiune a site-ului Philips, special creata pentru Zona de teste Philips.

In Romania, campania a fost implementata in magazinele reprezentative, la nivel national, in  data de 23 aprilie. Incepand de astazi, 24 aprilie, va fi lansata comunicarea pe TV si in mediul online, mesajele campaniei Philips fiind sustinute prin vizualuri afisate pe 18 dintre site-urile cel mai frecvent vizitate de consumatorii din Romania. 

Despre testarea independenta:
Testarea produselor, efectuata de GfK, a avut loc in perioada 13-21 martie 2009, intr-un studio independent din Frankfurt, Germania. Au fost testate produse din 5 categorii cheie, fiecare respondent participand in 2 sau 3 categorii.

Bucuresti, 24.04.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.