- 1,7 miliarde de vieți îmbunătățite cu ajutorul tehnologiilor, serviciilor și soluțiilor pentru îngrijire medicală dezvoltate de Philips
- Veniturile circulare au ajuns deja la 16% din vânzări, determinate de informatica și serviciile medicale pentru a îmbunătăți timpul de funcționare și utilizare a echipamentelor medicale, upgrade-urile de sistem și software pentru funcționalitate crescută și durată de viață extinsă, reutilizarea pieselor și sistemelor recondiționate
- Menținerea neutralității carbonului în propriile operațiuni și sprijinirea partenerilor din lanțul de aprovizionare pentru decarbonizarea operațiunilor proprii
- Raportul Philips privind Drepturile Omului pentru anul 2021 și Raportul de activitate și impozitare pentru 2021 prezintă detalierea contribuțiilor fiscale pentru toate țările în care Philips operează
Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA), lider global în tehnologia medicală, a prezentat o actualizare a angajamentelor de mediu, sociale și de guvernanță corporativă (ESG) pentru anul 2021, pe măsură ce continuă să furnizeze soluții inovatoare de îngrijire medicală în toată lumea. Aceste realizări ESG din 2021 înseamnă 1,7 miliarde de vieți îmbunătățite cu ajutorul tehnologiilor, serviciilor și soluțiilor Philips pentru îngrijire medicală și îngrijire personală, cu 16% din vânzări derivate ca venituri din economia circulară și continuarea implementării neutralității carbonului în operațiunile proprii.
„Inspirați de obiectivul nostru de a îmbunătăți sănătatea și bunăstarea oamenilor prin inovație semnificativă, continuăm să dezvoltăm soluții cu impact major, în timp ce ne desfășurăm activitatea de business în mod responsabil și sustenabil”, a declarat Frans van Houten, CEO Royal Philips. „Sunt mândru că am reușit să îndeplinim din nou angajamentele ESG și am ajuns la 1,7 miliarde de oameni cu tehnologiile, serviciile și soluțiile noastre în 2021, inclusiv la 167 de milioane de persoane din comunitățile defavorizate. Conduși de creativitatea și efortul intens al forței noastre globale de muncă, vom continua să ridicăm ștacheta pentru noi înșine și pentru partenerii noștri de-a lungul întregului lanț valoric”.
Actualizarea obiectivelor de mediu, impact social și guvernanță corporativă reprezintă o parte integrantă a Raportului Anual Philips 2021.
Mediu:
Veniturile circulare au reprezentat 16% din vânzări în 2021, determinate de informatica și serviciile medicale pentru îmbunătățirea timpului de funcționare și utilizare a echipamentelor medicale, upgrade-urile de sistem și software pentru funcționalitate crescută și durată de viață extinsă, reutilizarea pieselor și sistemelor recondiționate, precum și de modelele de închiriere a produselor și leasing-ul operațional.
Peste 3.000 de sisteme au fost returnate companiei pentru reciclare/reutilizare responsabilă. Față de 2020, Philips a redus cu 29% cantitatea deșeurilor produse în locațiile sale, iar 87% dintre acestea au fost reutilizate.
În 2021, Philips și-a redus cu 12% emisiile de CO2, instalând panouri solare și făcând clădirile mai eficiente din punct de vedere energetic. De asemenea, compania a continuat să treacă la moduri de transport cu emisii reduse de carbon, prin susținerea unei politici mai stricte a transportului aerian, prin optimizarea locațiilor unde se află depozitele și prin electrificarea flotei de vehicule închiriate.
Philips și-a intensificat programul pentru sustenabilitatea furnizorilor, astfel încât cel puțin 50% dintre furnizorii săi (pe baza cheltuielilor) să adere la obiectivele de mediu bazate pe date științifice (SBT), de reducere a emisiilor de CO₂ până în 2025. Acest efort major de reducere a dioxidului de carbon din lanțul de furnizare va avea un impact potențial de șapte ori mai mare decât reducerea emisiilor de CO₂ din propriile operațiuni. În 2021, 28% din achizițiile Philips au fost făcute de la furnizori care s-au angajat să respecte recomandările SBT de reducere a CO₂. Acțiunile de implicare a furnizorilor Philips privind schimbările climatice au fost recunoscute de CDP, pentru cel de-al cincilea an consecutiv.
Implicare socială:
Philips a ajuns la 1,7 miliarde de oameni cu produsele și serviciile sale în anul 2021, dintre care 167 milioane se aflau în comunități defavorizate (cu ajutorul Fundației Philips), aducând compania mai aproape de obiectivul său de a îmbunătăți viața a 2 miliarde de persoane anual până în 2025, cu 300 de milioane în comunități insuficient deservite.
Ca parte a angajamentelor sale ESG, Philips își propune să contribuie la îmbunătățirea vieții unui milion de lucrători din lanțul său de aprovizionare până în 2025. Numărul de angajați cu impact pozitiv asupra furnizorilor care participă la Programul de sustenabilitate a furnizorilor Philips a crescut la aproximativ 430.000 în 2021.
Philips a primit o poziție de top pe lista Forbes „Cei mai buni angajatori ai Americii din 2021”, clasându-se pe locul 135 din primele 500 de companii mari din America, în urma unui sondaj independent în rândul angajaților.
Philips și-a ridicat ținta privind angajamentul asupra diversității de gen în funcțiile de conducere la 35% până la sfârșitul anului 2025, față de obiectivul inițial de 30%. În 2021, procentul de femei în funcții de conducere a crescut la 28%.
Guvernanța corporativă:
Toate datele Philips legate de angajamentele ESG sunt auditate extern, la cel mai înalt nivel, bazându-se pe istoricul puternic al Philips în materie de transparență a planurilor, acțiunilor și a modului de raportare. Philips a câștigat premiul anual Dutch Kristal Prize 2021 pentru transparența sa în raportare, în special în ceea ce privește măsurile legate de climă.
Pentru al doilea an, Philips a publicat Raportul de activitate și impozitare pe țară 2021, care detaliază contribuțiile sale fiscale pentru toate țările în care operează.
Pentru a marca Ziua Națiunilor Unite pentru Drepturile Omului din 2021, compania a publicat Raportul Philips privind Drepturile Omului 2021 – o actualizare a progresului realizat de Philips în abordarea drepturilor omului în ultimul an, împreună cu planurile companiei de îmbunătățire continuă.
Philips continuă urmărirea direcțiilor din strategia sa bazată pe sustenabilitate, pentru susținerea unei industrii medicale mai reziliente, pentru atenuarea schimbărilor climatice și pentru a lăsa o planetă mai sustenabilă generațiilor viitoare. Astfel, până în 2025, Philips și-a propus ca 100% din produsele nou introduse pe piață să îndeplinească cerințele EcoDesign, ceea ce înseamnă în primul rând un consum de energie mai redus și folosirea unor materiale cu o amprentă scăzută de carbon, dar și ca 25% din venituri să fie generate din produse, servicii și soluții circulare.
Anul trecut, Philips a anunțat că și-a atins cu succes obiectivele stabilite în cadrul programului „Oameni sănătoși, planetă sustenabilă”, desfășurat în perioada 2016 – 2020, și anume: eliminarea carbonului din toate operațiunile companiei, utilizarea electricității din surse regenerabile în proporție de 100%, peste 70% din venituri obținute din produse și servicii ecologice, cu 15% din vânzări ce au ca sursă venituri din economia circulară, reciclarea în proporție de 90% a deșeurilor operaționale și 0 deșeuri trimise la groapa de gunoi.