Marketingul este arta şi ştiinţa de a-ţi alege pieţe ţintă şi de a construi relaţii profitabile cu acestea – a spus odată Profesorul Philip Kotler, cunoscut ca „părintele marketingului”, care se va afla la Bucureşti pe 1 iunie, pentru a susţine primul curs certificat de marketing în România.
“Voi împartăşi câteva noutăţi care au loc în domeniul digital, lucruri care vor ajuta companiile să fie mai inovative şi să crească puterea branding-ului produselor sau ofertelor. Vreau să mulţumesc organizatorilor şi partenerilor pentru invitaţia de a veni la Bucureşti, sunt sigur că, după acest training, participanţii vor avea câteva idei pe care să le aducă în companii, iar acest fapt va fi deopotrivă satisfacţia mea, cât şi a participanţilor.”, a spus Philip Kotler, într-un mesaj video adresat participanţilor.
Mai puţin de o lună ne desparte de startul trainingului certificat „Marketing-ul prin valori”, susţinut de Prof. Philip Kotler pe 1 iunie, la Ateneul Român. Adresat oamenilor de afaceri, managerilor și profesioniștilor în marketing și comunicare din toate industriile, trainingul va aborda, printre altele, metode de îmbunătăţire a puterii brandului. Trainingul va cuprinde două sesiuni a câte două ore şi jumătate, pe parcursul cărora participanţii vor afla cum să facă faţă provocărilor şi oportunităţilor majore de business în perioadele de turbulenţe.
“Acest prim training certificat susţinut de profesorul Kotler la Bucureşti este un proiect firesc pentru agenţia noastră şi pentru partenerii noştri, având astfel ocazia de a contribui la îmbunătăţirea viziunii de marketing a mediului de afaceri din România.”, a declarat Loredana Vişa, General Manager V+O Communication, unul dintre organizatorii evenimentului.
Agenda completă este disponibilă pe site-ul oficial al evenimentului. În preţul fiecărui bilet este inclus şi un abonament de 1 an la Ziarul Financiar și Business Magazin, cu începere din data de 1 iulie 2012. Biletele se comandă online, prin completarea formularului de înscriere.
Marketing 3.0 este organizat în parteneriat de către Confident Public Relations (www.confidentpr.com), Choice Management & Consulting și V+O Communication (www.vando.ro).
Partenerii evenimentului sunt: Ziarul Financiar, Business Magazin și Mediafax (parteneri media), alături de Aerotravel, Athénée Palace Hilton, Coca Cola Hellenic şi MobilPay.
Pentru mai multe detalii referitoare la acest eveniment, vizitați site-ul www.marketing30.ro şi pagina de facebook.