Senatul Universităţii din Bucureşti a decis, în cadrul unei şedinţe de consiliu desfăşurate miercuri, 16 mai, acordarea titlului de Doctor Honoris Causa lui Philip Kotler, renumitul părinte al marketing-ului modern. Profesorul Kotler va primi acest titlu în urma propunerii înaintate de Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării.
Titlul onorific oferit de către Universitatea din Bucureşti vine ca urmare a implicării şi definirii a ceea ce este cunoscut în prezent a fi marketingul modern, o industrie care a fost construită, reinventată şi dusă în permanenţă la un nivel superior de către Philip Kotler.
Ceremonia de acordare a titlului de Doctor Honoris Causa va avea loc joi, 31 mai, la Palatul Facultății de Drept (Bd. Mihail Kogălniceanu, nr.36-46, sector 5), în prezenţa comunității academice.
Philip Kotler se va afla la Bucureşti pentru susţinerea trainingului certificat “Marketing-ul prin valori”, adresat specialiştilor în marketing. Biletele se comandă online, prin completarea formularului de înscriere.
Marketing 3.0 este organizat în parteneriat de către V+O Communication (www.vando.ro), Confident Public Relations (www.confidentpr.com) şi Choice Management & Consulting.
Partenerii evenimentului sunt: Aerotravel Lufthansa, Air Taxi, ASEBUSS, Athénée Palace Hilton, Coca-Cola Hellenic, EXEC-EDU, JTI, MobilPay, Raiffeisen Bank, Romtelecom și Ursus, iar partenerii media sunt: Ziarul Financiar, Business Magazin și Mediafax.
Pentru mai multe detalii referitoare la acest eveniment, vizitați site-ul www.marketing30.ro şi pagina de facebook.