Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

P&G inaugurează a patra „Sală de clasă ca acasă” în Urlați, Prahova

Sala de clasa ca acasa

Pentru al 4-lea an consecutiv, Procter & Gamble, compania care are în portofoliu mărci precum Ariel, Pampers, Gillette sau Fairy, continuă programul „O sală de clasă ca acasă”, transformând încă o sală de clasă într-un spațiu unic în care elevii clasei pregătitoare sunt așteptați într-un mediu sigur și primitor.

Până acum, proiectul a ajuns în patru județe din România, unde aproximativ 170 de copii beneficiază de condiții moderne de învățare, facilitându-le drumul către cele mai bune rezultate.

Anul acesta, programul a continuat la Școala Gimnazială din Apostolache, județul Prahova. Localitatea se află în vecinătatea orașului Urlați, unde P&G are două fabrici de ultimă generație: o fabrică de produse pentru îngrijirea părului și una în care produce capsule de detergent lichid Ariel. Aceste produse sunt exportate în mai multe piețe europene, creând în același timp locuri de muncă și oportunități de afaceri pentru companiile locale.

Sala de clasa ca acasa

Cu ajutorul Mirunei Pavoni, arhitect cu o vastă experiență în crearea și amenajarea spațiilor educaționale pentru copii, locul a fost complet renovat și redecorat, pentru a primi elevii aflați la prima lor experiență cu școala primară într-o sală de clasă care să-i facă să se simtă ca acasă. La baza proiectului este un design unic, care transformă spațiul într-o lume magică, cu elemente prietenoase și colorate, în care fiecare piesă contribuie la o atmosferă sigură și în care cei mici se pot adapta mai rapid, chiar din prima zi.

„O sală de clasă ca acasă este un proiect de suflet fiindcă, prin designul propus, oferă elevilor posibilitatea de a interacționa cu școala într-un nou mod. Arhitectura spațiului încurajează dezvoltarea personală, punându-se accent pe elev, pe colaborare și pe activitățile desfășurate. Când se vine cu drag la școală, educația devine un modus vivendi, iar acest lucru reprezintă baza unui proces continuu de dezvoltare”, a spus arhitectul Miruna Pavoni.

„Pandemia ne-a arătat încă o dată că solidaritatea și grija față de ceilalți sunt cruciale pentru ca o națiune să își revină și să devină mai puternică, iar educația este unul dintre pilonii principali care trebuie consolidați. În această perioadă grea pentru noi toți, inechitățile au devenit și mai vizibile, mulți copii neavând condiții adecvate de studiu. Noi, Procter & Gamble, ne implicăm activ în schimbarea acestei realități și ne continuăm angajamentul de a fi o forță a binelui și a creșterii în comunități”, a spus George Carpov, Company Communications P&G România.

Programul „O sală de clasă ca acasă” a fost lansat în 2018 și a ajuns până acum în patru județe din România – Ialomița, Călărași, Dâmbovița și Prahova. În cadrul acestui proiect, P&G colaborează îndeaproape cu autorități locale, ONG-uri și alte organizații, pentru a identifica nevoile din România și pentru a contribui activ acolo unde este posibil.

P&G este alături de români nu doar prin mărci inovatoare care îmbunătățesc sănătatea și igiena de acasă, ci și prin sprijinirea comunităților locale în care își desfășoară activitatea, investind în diverse proiecte de responsabilitate socială care abordează aspecte precum cele sociale sau de mediu.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.