Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Petrom si Ogilvy premiate

la IAA Worldwide Responsibility Award

Spotul TV„Andrei”, parte a campaniei de comunicare a platformei CSR a Petrom – „Resurse pentru viitor” realizata de catre Ogilvy Group Romania este castigator al primei editii a IAA Worldwide Responsibility Award, festival international ce recunoaste rolul comunicarii sociale responsabile si premiaza cele mai valoroase campanii de CSR din lume. In cadrul Congresului mondial al IAA de la Washington, DC, s-au acordat premiile festivalului international IAA Worldwide Responsibility Award, primul eveniment de acest gen ce recompenseaza campaniile de succes din domeniul comunicarii sociale, stimuleaza implicarea companiilor in CSR si celebreaza aceste initiative dincolo de orice bariere culturale sau geografice.

Ideea creativa puternica a spotului „Andrei” realizat de catre Ogilvy Group Romania a fost recunoscuta de juriul international format din oameni de creatie de talie mondiala cu o vasta experienta in comunicarea sociala, iar campania a fost recompensata cu premiul Silver in cadrul categoriei TV CSR, fiind singura campanie din Europa Centrala si de Est premiata.
Premiul Gold in aceeasi categorie a revenit agentiei BBDO New York.

"Este o campanie indrazneata, prima de acest fel in Romania si care a reusit sa traga un semnal de alarma in privinta risipei resurselor planetei.
Suntem foarte mandri ca am realizat acest spot si ne bucura atat efectele pe care el le-a produs la nivel personal, in oamenii care au inceput sa-si schimbe atitudinea fata de resurse, cat si aceasta recunoastere internationala a creativitatii romanesti". – Mona Nicolici, CSR Communication Manager Petrom

"Ne onoreaza recunoasterea internationala a relevantei si calitatii acestei campanii dar intr-o masura si mai mare ne onoreaza parteneriatul cu Petrom, intr-un proiect pe care il consideram important atat pentru Romania de astazi cat si pentru cea a generatiilor urmatoare." a declarat Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group.

Echipa care a luat parte la dezvoltarea conceptului, a strategiei de comunicare, precum si la implementarea programului este formata din: Dana Ichim – CSR Manager Petrom, Mona Nicolici, CSR Communication Manager Petrom, Ioana Enache – Excellero – Senior Consultant CSR Petrom, Alina Tudor – Excellero- Consultant CSR Petrom, iar din partea Ogilvy Group Romania: Albert Nica – Executive Creative Director, Cristi Simion – Copywriter, Cristi Diţă – Art Director; Alexandra Murray – Group Account Director, Diana Radu – Account Director, Oana Radu – Account Director, Livia Barbu – PR Account Executive, Anca Tatuta – BTL Account Director.

Bucuresti, 09.04.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.