Petrom continua drumul si lanseaza campania de imagine 2006 prin cel mai nou spot realizat de TBWA\MERLIN – “Achivements”.
Spotul video
In dorinta de a-si pastra deschiderea fata de public, Petrom vorbeste despre valorile care insufletesc activitatea companiei: resposabilitate, succes, dinamism si spirit european.
Ideea spotului a pornit de la prezentarea realizarilor din ultimul an ale companiei ca intr-un Raport Anual, dar intr-o maniera cat mai putin tehnica, emotionala, aproape de oameni. Pe fundalul piesei originale “Dancing with the muse” a lui Chris Spheeris, elemente simbolice se transpun si imagineaza grafice vii, grafice care se materializeaza chiar in momentul in care le privim: un drum care urca, lumini care se aprind pe fatada unei cladiri de birouri, plante crescand, cisternele de transport care ies din parcare, avioane decoland.
Graficele vorbesc despre Succes, Calitate, Mediu, Responsabilitate si Dezvoltare si fiecare dintre ele releva realizarile celei mai mari companii de petrol si gaze din Europa de Sud-Est.
Spotul a fost realizat de casa de productie Multimedia Est, producator Dragos Vilcu, production manager Erzsebet Tamas, regizor Ales Verbic.
Cristina Gavrila – Account Manager povesteste: “daca vezi shootingboard-ul te poti gandi ca a fost vorba despre o filmare usoara – nu avem casting, nu e nevoie de lucru mult cu actorii. Insa nu a fost deloc asa. A fost o filmare complexa – multe locatii, presiune din cauza vremii, metode diverse de filmare. Cadrul cu masina pe sosea s-a filmat din elicopter si am avut vremea de partea noastra. Cea mai dificila secventa a fost “Responsabilitate” – pentru care ne-am deplasat la sediul Petrom din Ploiesti, unde a fost nevoie de o coordonare foarte buna intre regizor si productie pentru aprinderea si stingerea luminilor din sediu – astfel incat sa avem graficul pe care ni l-am dorit. A fost una dintre filmarile de la care am invatat cele mai multe lucruri tehnice. Suntem foarte mandri de executia finala”
Echipa TBWA\MERLIN care a lucrat la realizarea acestei campanii este formata din Cristian Munteanu – Creative Director, Edouard Cubassa – Art Director, Cristina Gavrila – Account Manager.
Din partea Petrom a contribuit la realizarea acestui proiect Liliana Stanculet – Corporate Communication.
Campania TV se va derula timp de un an, pe cele mai mari posturi de televiziune si este sustinuta si de o campanie print.
{mosloadposition user10}