Cinci oraşe ale ţării: Bucureşti, Piteşti, Moineşti, Timişoara şi Târgovişte, vor beneficia de “Parcurile Viitorului”, proiect de implicare si responsabilitate socială iniţiat de Petrom şi dezvoltat împreună cu Grupul Ogilvy. Lansat printr-un concurs de idei adresat tinerilor arhitecţi şi peisagişti, proiectul “Parcurile Viitorului” urmăreşte aducerea unor parcuri din cele cinci oraşe la standarde europene de arhitectură, urbanism şi protecţia mediului, în contextul efortului mai larg de dezvoltare durabilă întreprins de Petrom prin programul de responsabilitate socială “Respect pentru Viitor”.
„Pentru noi acest proiect reprezintă un challenge extraordinar: de puţine ori în viaţa unei agenţii de publicitate ţi se acordă oportunitatea de a contribui direct si semnificativ la evoluţia spaţiului urban. Este un proiect care solicită întreaga capacitate de dezvoltare şi implementare a grupului, de la consiliere strategică, la managementul comunicării, relaţia cu presa, autorităţile şi societatea civilă şi la management de proiect mult în afara a ceea ce numim de obicei publicitate” a declarat Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group.
„Proiectul „Parcurile Viitorului” este unul extrem de complex, care presupune atât un dialog constant cu comunităţile locale cât şi o strânsă colaborare cu autorităţile. Partenerii noştri de dialog, atât cei interni cât şi cei externi, sunt numeroşi, au aşteptări diferite şi sunt foarte importanţi în demersul nostru de a demonstra responsabilitate, de a insufla respect pentru viitorul nostru, al tuturor. Ogilvy a raspuns cerinţelor noastre alocând o echipă complexă şi energică, a cărei misiune este să ne susţină în punerea în practică a acestui proiect într-o perioadă scurtă de timp, care pe alţii i-ar fi descurajat de la bun inceput. Derularea cu succes a concursului de soluţii arhitectonice este un semn că suntem pe drumul cel bun spre punerea în practică a proiectului nostru” spune Mona Nicolici, CSR Communication Manager Petrom.
Echipa care a luat parte la dezvoltarea conceptului, a strategiei de comunicare, precum si la implementarea programului este formata din: Mona Nicolici, CSR Communication Manager Petrom, Dana Ichim – CSR Manager Petrom, Ioana Enache – Senior Consultant CSR Petrom, Alina Tudor – Junior Consultant CSR Petrom, Mihaela Giurcă – Office Manager Petrom, iar din partea Ogilvy Group Romania: Albert Nica – Creative Director Ogilvy Group, Ciprian Tudor – Group Creative Director Ogilvy; Donald Simionoiu – Senior Art Director; Alexandra Murray – Group Account Director, Diana Oanţă – Account Director, Cristofor Iosub – Managing Director Ogilvy One & Ogilvy Action, Loredana Caradimu – Group Account Director OgilvyOne, Alina Stanciu –Business Director Ogilvy Public Relations, Oana Radu – Account Director Ogilvy Public Relations, Iulia Gaal – Account Manager, Anca Tătuţă – Senior Account Manager.
Ogilvy Group Romania face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a grupului WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din întreaga lume. Ogilvy Group Romania oferă servicii de comunicare integrată 360º – publicitate, relaţii publice, direct marketing, CRM, marketing interactiv, promoţii de vânzări, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media, prin agenţiile sale specializate.
„Respect pentru Viitor” este un amplu program iniţiat de Petrom, la începutul anului 2007, prin care răspundem nevoilor societăţii şi mediului înconjurător. Programul este concretizarea principiilor noastre, care stau la baza dezvoltării durabile. Credem că nevoile prezentului pot fi satisfăcute cu respect pentru generaţiile viitoare şi pentru aceasta am ales să tratăm aspectele legate de mediu şi cele sociale ca parte integrantă a conduitei noastre de business.
Petrom este cea mai mare companie româneasca de petrol si gaze, cu activitati în sectoarele Explorare si Productie, Rafinare si Produse Petrochimice, Gaze Naturale, precum si Comercializare. Petrom exploateaza rezerve de petrol si gaze estimate la 1 miliard barili echivalent petrol, are o capacitate maxima anuala de rafinare de 8 milioane tone si 593 de statii de distributie carburanti în România. Compania detine, de asemenea, o retea internationala de 211 benzinarii, localizate în Republica Moldova, Bulgaria si Serbia. În anul 2006 cifra de afaceri a Petrom a fost de 3.709 milioane Euro, EBITDA (Venituri Înainte de Dobânzi, Taxe, Deprecieri si Amortizari) a fost de 1.020 milioane Euro. In urma majorarii capitalului social, OMV, grupul lider în industria de petrol si gaze din Europa centrala detine 51,011% din actiunile Petrom. OMV activeaza în 13 tari din Europa Centrala în domeniile de Rafinare si Marketing si în 19 tari pe cinci continente în domeniul de Explorare si Productie, Distributie gaze precum si Produse Chimice în 27 de tari pe cinci continente. Statul Român detine 30,862% din actiunile Petrom, Fondul Proprietatea S.A. detine 9,887%, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare 2,026% iar 6,214% apartin actionarilor minoritari.
{mosloadposition user10}