● Cele mai importante branduri româneşti, în parteneriat, pentru a „Redescoperi România”
● Redescoperă România – cea mai bună campanie de social media din România în 2010, desemnată de Internetics
Petrom, cel mai mare producător de ţiţei şi gaze naturale din Europa de Sud-Est, va continua în 2011 campania „Redescoperă România”. Prin campaniile sale, Petrom s-a implicat şi se implică activ în promovarea valorilor româneşti.
Dan Pazara, Director de Comunicare şi Afaceri Publice: „Petrom este un brand tradiţional care a fost şi este parte din viaţa fiecărui român. Prin acest proiect dorim să aducem în atenţia publicului din România care creşte prin bun simţ şi responsabilitate, regiuni mai puţin promovate, tradiţii, obiective istorice şi culturale. Practic, cea mai extinsă reţea de distribuţie de carburanţi facilitează întâlnirea cu România mai puţin cunoscută.”
În 2010, Petrom, cu ajutorul bloggerilor, a realizat o hartă cu peste 800 de recomandări de locuri de vizitat în România. Timp de trei luni, patru echipe au parcurs 6.000 de km, au vizitat peste 70 de oraşe şi 100 de puncte de interes. Campania s-a derulat cu succes şi a primit o serie de premii pentru comunicarea online, dintre care: Best Social Media Campaign, (Internetics), Best User Generated Content (RoNewMedia), Best Interactive Corporate Website (Internetics) şi Best Social Media campaign (RoNewMedia).
În 2011, campania îşi propune să implice şi mai mulţi români, să regăsească tradiţii autentice româneşti, să aducă în prim plan locuri şi imagini mai puţin cunoscute ale României, alături de peste 100 de bloggeri, în cadrul a 5 excursii.
A apărut astfel ideea parteneriatului cu unele dintre cele mai importante branduri româneşti – Dacia, BCR şi Romtelecom. Acestora li se vor alătura Paralela 45, Muzeul Naţional al Ţăranului Român, bloggeri şi specialişti.
Toate informaţiile referitoare la campanie vor fi disponibile pe site-ul dedicat acestui proiect www.redescoperaromania.ro, pe conturile de social media ale Petrom şi ale partenerilor.