În urma licitaţiei organizate în luna martie a acestui an, Petrom – cel mai mare producător de ţiţei şi gaze din Europa de Sud-Est – a selectat Ogilvy Group România pentru dezvoltarea şi comunicarea platformei şi a proiectelor de responsabilitate socială a companiei.
Mariana Gheorghe, CEO Petrom: “Suntem conştienţi de responsabilitatea pe care o avem, atât la nivelul celor peste 30 000 de angajaţi Petrom, cât şi la nivelul întregii comunităţi din care facem parte. Ştim cât de importantă este implicarea noastră în dezvoltarea societăţii şi suntem hotărâţi să mişcăm lucrurile în această direcţie. Vrem ca Petrom să fie un model de urmat şi de către alte companii în acest sens. Motivul pentru care am ales Ogilvy Group pentru dezvoltarea noilor programe CSR este competenţa lor locală şi internaţională în acest domeniu, dar şi faptul că au înţeles perfect viziunea noastră în ce priveşte responsabilitatea socială.”
Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group România: «Ne-am unit forţele pentru a dezvolta proiecte şi pentru a construi o platformă de comunicare integrată, care să dea măsura implicării sociale a companiei Petrom în România şi care să-i confirme statutul de lider. Am avut plăcerea să descoperim din partea Petrom o viziune inovatoare şi o reală dorinţă de a realiza programe de CSR care să demonstreze activitatea socială a companiei, dar mai ales să ajute cu adevărat societatea românească, schimbând mentalităţi dacă este nevoie».
{mosloadposition user10}