Peter Fisk revine in Romania pentru a sustine workshop-ul “Marketing Genius”, in care va prezenta 50 de idei si tehnici de marketing pentru vremuri de criza si schimbare economica.
Vineri, 22 mai 2009, Peter Fisk va sustine la Hotel Sofitel workshop-ul “Marketing Genius” in cadrul caruia va vorbi despre posibilitatile companiilor de a profita de oportunitatile aparute pe fondul crizei economice. Recesiunea reprezinta cea mai dificila, dar in acelasi timp, si cea mai buna perioada pentru activitatea de marketing, deci o strategie corecta poate fi cruciala in ceea ce priveste profitabilitatea companiilor si pentru prosperitatea economica in general.
Programul Workshop-ului
09.00-10.30: Strategii de marketing in vremuri de criza si schimbare
– Intelegerea crizei economice si cum schimba aceasta pietele
– Identificarea celor mai bune oportunitati pentru a supravieturi si prospera in piete in schimbare
– Ce conteaza pentru clienti si consumatori pe timpul unei crize si cum se schimba prioritatile acestora
– Atragerea si retinerea celor mai buni clienti prin tehnici de marketing mai eficiente
– Cum prospera Air Asia si Amazon si cum supravietuiesc Zara si Zopa
– Tehnica P&G de abordare a comportamentului consumatorilor, folosita de asemenea si de H&M
– Tehnici de Market Mapping si Customer Pyramids
11.00-12.30: Castigarea clientilor in vremuri de criza si schimbare
– Redefinirea campaniilor pentru vremuri dificile, reintoarcerea la valorile de familie si intimitate
– Reproiectarea structurilor de preturi pentru nivele de intrare mai mici si pentru promotii selective
– Gasirea de noi canale si parteneri pentru atingerea targetului in vremuri dificile
– Studiu de caz pe strategiile de comunicare folosite de Mercedes Benz si Dove
– Exemple de la Tchibo, Money Supermarket, Threadless si Linked In
– Tehnici de Customer Narratives si Variable Pricing
12.30-13.30: Pauza da pranz
13.30-15.00: Inovatii de brand in vremuri de criza si schimbare
– Transformarea brandului in propuneri inovative, care sunt mai relevante si mai adecvate
– Construirea de comunitati si relatii de brand, strategii de atragere
– Inovarea alaturi de clienti pentru a dezvolta solutii ce le permit sa faca mai mult
– Regandirea modelului de business, eficientizarea serviciilor aditionale si a platilor
– Explorarea implicatiilor modelelor de business low-cost precum Aldi sau Ryanair
– Cum functioneaza branduri precum Erste si Podravka in piete aflate in schimbare
– Tehnici de Molecular Innovation si Brand Communities
15.30-17.00: Leadershipul de marketing in vremuri de criza si schimbare
– Definirea rolului si prioritatilor liderilor de marketing pentru a prospera intr-o criza
– Integrarea activitatilor de marketing pentru un impact mai mare, echilibru pe termen scurt si lung
– Masurarea performantei, motivarea si recompensarea oamenilor in vremuri dificile
– Leadershipul in cazul unor companii precum Avon, Cemex, Skoda si T-Box
– Alegerea intre a fi Einstein sau Picasso pentru a castiga lupta cu criza
– Prioritizarea celor 50 de strategii pentru castigarea in vremuri de criza si schimbare
Inscrierile la eveniment se pot face la adresa de mail: info@good-idea.info
Despre Peter Fisk
Peter Fisk, a detinut functia de CEO al celei mai mari organizatii de marketing din lume: the Chartered Institute of Marketing, unde s-a facut cunoscut drept un lider si comentator al activitatii de marketing din lumea intreaga. Reprezentand peste 60.000 de marketeri din 130 de tari, a pus la incercare vechile perceptii despre marketing si a reusit sa impuna noi practici si standarde. A implementat schimbari importante in domeniu, fiind sustinut de un Knowledge Hub, un produs de invatare on-line, de o noua publicatie The Marketer si de Shape the Agenda, un program de leadership. In particular, a incurajat marketeri si lideri de business sa priveasca brandurile si clientii drept cele mai importante surse de crestere a valorii actiunilor pe termen lung.
Peter Fisk este un om de marketing si un strateg cu multa experienta dobandita de-a lungul a multor ani, timp in care a lucrat cu numeroase companii precum: British Airways si Coca Cola, American Express si Barclays, Microsoft si Marks & Spencer, O2 si Orange, Virgin si Vodafone.
Este autorul bestsellerului “Marketing Genius”, despre care partintele marketingului, Philip Kotler, spunea ca “oamenii de marketing care vor sa-si reincarce creierul stang si drept nu au decat sa citeasca Marketing Genius. Totul este inclus: concepte, unelte, companii si povestiri despre marketeri inspirati.” Alte carti ale sale sunt “Customer Genius” despre crearea unui sistem de business centrat catre client si “Business Genius”, despre leadership si strategie.
{mosloadposition user10}