Duminica, 20 martie, emisiunea “Roata Norocului” a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Editia de aseara a emisiunii concurs “Roata Norocului” in care invitatul vedeta a fost What’s Up, a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane si jumatate de telespectatori in minutul de maxima audienta.
Pe tronsonul orar difuzarii show-ului, Kanal D s-a clasat pe primul loc, pe segmentul National, si pe locul doi, pe trageturile Comercial si Urban.
In intervalul 20:00 – 22:00, Kanal D a inregistrat 11,0% rating si 19,4% cota de piata, pe targetul National, 7,7% rating si 13,7% cota de piata, pe tragetul All Urban, si 6,1% rating si 12,7% cota de piata, pe segmentul Comercial.
O medie de peste doua milioane de telespectatori urmareau aseara emisiunea de la Kanal D in care artistul What’s Up si-a adjudecat premii valoroase in beneficiul unei familii nevoiase.
In minutul de aur, atins la 21:34, in fata micilor ecrane se aflau 2.519.000 de fani ai emisiunii “Roata Norocului”.
Target National
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
|||
20:00-22:00 |
Kanal D |
11,0 |
19,4 |
|||
|
Pro TV |
7,7 |
13,6 |
|||
|
Antena 1 |
4,4 |
7,7 |
|||
|
Prima TV |
3,5 |
6,1 |
|||
|
Antena 3 |
2,4 |
4,2 |
Source: Kantar Media Romania
Target: National Target
Date: 20.03.2016
Interval: 20:00-22:00
Target All Urban
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
|||
20:00-22:00 |
Pro TV |
8,8 |
15,7 |
|||
|
Kanal D |
7,7 |
13,7 |
|||
|
Antena 1 |
4,2 |
7,4 |
|||
|
Prima TV |
3,4 |
6,1 |
|||
|
Antena 3 |
3,2 |
5,7 |
Source: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Date: 20.03.2016
Interval: 20:00-22:00
Target Comercial
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
|||
20:00-22:00 |
Pro TV |
9,9 |
20,8 |
|||
|
Kanal D |
6,1 |
12,7 |
|||
|
Antena 1 |
5,3 |
11,2 |
|||
|
Prima TV |
3,9 |
8,2 |
|||
|
National TV |
1,1 |
2,2 |
Source: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Date: 20.03.2016
Interval: 20:00-22:00