Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peste 93% dintre clientii Generali Asigurari sunt multumiti de serviciile companiei

· Generali Asigurări a lansat o amplă campanie de imagine
· Canalele media utilizate asigură o audienţă optimă campaniei de brand

Generali Asigurări a lansat campania de imagine „Ne respectăm întotdeauna promisiunile”, cu scopul consolidării, în rândul publicului larg, a atributului de calitate a serviciilor. Mesajul central al campaniei este susţinut de un studiu de satisfacţie a clienţilor realizat în 2011, în România, care relevă faptul că peste 93% dintre clienţii Generali sunt mulţumiţi de serviciile companiei.

„În industria financiară, imaginea companiei şi încrederea inspirată sunt vitale pentru menţinerea şi dezvoltarea unui business sănătos, pe termen lung. Deoarece Generali Asigurări a confirmat aşteptările clienţilor, fiind perceput ca unul dintre cei mai de încredere asigurători, am decis să ne prezentăm public prin perspectiva clienţilor noştri. Astfel, satisfacţia lor a devenit cartea noastră de vizită. Această abordare face parte din direcţia strategică de marketing a companiei, de a promova serviciile de calitate pe care le oferă compania”, a explicat Daniela Dimitriu, Head of Marketing&PR Generali Asigurări.

Campania naţională a demarat la 20 iunie şi se va desfăşura pe parcursul a 7 săptămâni. Aceasta include componente de TV şi outdoor, fiind susţinută şi prin activităţi de sales support şi promovare pe site-ul www.generali.ro.

Două execuţii TV, de susţinere a ambelor linii de business – asigurări de viaţă şi generale – vor fi difuzate pe cele mai importante staţii naţionale. De asemenea, mesajul va fi livrat şi printr-o reţea de panouri stradale, poziţionate strategic în zonele cu trafic intens.

„Din punct de vedere creativ, noua campanie se distinge prin tonalitatea umoristică. Atragem atenţia prin prezentarea unor situaţii care descriu ceea ce se întâmplă de multe ori în România: superficialitate în relaţia cu clientul. Personajele principale atrag empatie, fiecare dintre noi regăsindu-se într-o oarecare măsură în situaţiile imaginate. Cât despre soluţie, este simplu. Noi am demonstrat că suntem alături de clienţii noştri şi avem grijă să le rezolvăm în cel mai scurt timp problemele, indiferent de amploare. Nu o spunem noi, o spun chiar clienţii noştri. Aceeaşi abordare o vom avea si pentru clienţii noi, care vor alege în viitor serviciile Generali”, a punctat Daniela Dimitriu.

În plus, tot în aceasta perioadă, pentru a veni în întâmpinarea clienţilor care au nevoie de soluţii complete de protecţie pentru maşina lor, Generali a dezvoltat şi promovează un produs unic pe piaţă: CASCO şi RCA la pachet. AutoComplet aduce multiple beneficii: până la 25% reducere faţă de produsele achiziţionate separate, extindere teritorială CASCO, dar şi opţiunea pentru varianta fără franşiză.

Bucuresti, 23.06.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.