- 11 magazine Kaufland au donat 18 de tone de alimente, în valoare de aproape 35.000 de Euro, către Banca pentru Alimente
- Rețeaua Băncilor pentru Alimente, împreună cu 50 de organizații partenere, a distribuit echivalentul a 15.000 de porții de mâncare către 8.123 de persoane aflate în nevoie
- Numai în luna martie, Banca pentru Alimente a distribuit 150 de tone de alimente, către mai bine de 30.000 de beneficiari finali
În cadrul campaniei #HrănimComunitatea, în săptămâna de după Paște, Banca pentru Alimente a distribuit gratuit 18 tone de alimente. Produsele au fost donate de 11 magazine Kaufland România, cu o valoare comercială de 168.619 RON, adică 34,827 de Euro.
Alimentele, constând în preparate din carne, legume și fructe, au fost gătite de către ONG-urile beneficiare și oferite către 8.123 de beneficiari finali, persoane care se află în situații vulnerabile sau carantina.
Porțiile de mâncare caldă au hrănit beneficiari din județele Bihor (1.551 de persoane), Arad (407 persoane), Timiș (800 persoane), Suceava și Botoșani (365 persoane) și Municipiul București (5000).
„Ne bucurăm că putem fi alături de Rețeaua Națională a Băncilor de Alimente pentru îndeplinirea misiunii umanitare, de a oferi hrană celor care au mare nevoie în această perioadă dificilă, dar și pentru a contribui împreună la combaterea risipei alimentare”, a declarat Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.
În cadrul campaniei #HrănimComunitatea inițiate de Rețeaua Națională a Băncilor de Alimente, în mai puțin de o lună de la lansare, au fost distribuite peste 7000 de pachete de alimente și produse de igienă pentru persoanele din zone defavorizate sau afectate de epidemia de COVID și au fost oferite peste 400 de porții gătite personalului medical în lupta cu noul coronavirus.
“Suntem foarte fericiți pentru că #HrănimComunitatea, campania pe care am început-o acum în aprilie, are deja un impact atât de mare. Partenerul nostru, Kaufland România, s-a alăturat în săptămâna de după Paște cu o donație substanțială de produse din carne, un aliment cu care, din păcate, persoanele din categorii vulnerabile nu se hrănesc suficient de des”, a declarat Gabriel Sescu, fondatorul Rețelei Naționale a Băncilor pentru Alimente.
Campania #HrănimComunitatea este o inițiativă recentă a Rețelei Băncilor pentru Alimente, care își propune să doneze pachete de alimente persoanelor din zonele cele mai afectate de pandemia de coronavirus, dar și personalului medical din prima linie în lupta cu COVID, prin intermediul ONG-urilor partenere.
Articole recomandate:
Studiu: Românii și pregătirile de sărbători: 72% sunt îngrijorați de creșterea prețurilor și majorit...
Citroën ë-Berlingo, Peugeot E Expert și Maxus e-Deliver 9, desemnate Best Electric Van în România în...
Digi Communications N.V. raportează venituri și alte câștiguri consolidate de 1,414 miliarde de euro...
Sondaj de opinie INSCOP Research Partea I: Alegeri prezidențiale. Estimarea de prezență. Intenția d...
Hackerii etici au o misiune reală la DefCamp 2024: informațiile colectate vor sprijini investigațiil...
Heineken® UEFA Champions League, prima campanie de retail media de pe piața berii din România
Nextbase lansează în România noua cameră de bord, Piqo - cel mai mic model creat vreodată de către l...
Controlul greutății corporale are un rol esential în tratamentul diabetul zaharat de tip 2