cu ocazia Zilei Mondiale a Diabetului
Cu ocazia Zilei Mondiale a Diabetului, compania Novo Nordisk a desfăşurat o acţiune adresată publicului larg, în Parcul Unirii, în cadrul campaniei “Transformã diabetul”, un proiect de educaţie şi responsabilizare a populaţiei cu privire la gravitatea şi incidenţa diabetului. Cu această ocazie, peste 800 de persoane şi-au efectuat teste de glicemie gratuit pentru a afla dacă au diabet.
Vineri, 14 noiembrie 2008, cu ocazia Zilei Mondiale a Diabetului, compania Novo Nordisk a desfăşurat o amplă acţiune în Parcul Unirii, dedicată persoanelor cu diabet. Dintre cele aproximativ 1.000 de persoane prezente în cortul Novo Nordisk, peste 40% erau diagnosticate cu diabet. Acestea au venit în cortul special amenajat pentru a afla mai multe informaţii despre aceastã afecţiune.
Persoanele interesate au primit informaţii cu privire la diabet şi au beneficiat de consultaţii gratuite oferite de specialişti diabetologi. De asemenea, persoanelor cu diabet prezente la eveniment li s-a alcătuit un regim alimentar personalizat de către specialiştii în nutriţie şi li s-au arătat beneficiile unei alimentaţii sănătoase.
Show-ul a fost susţinut de Răzvan şi Dani, moderatorii emisiunii de la Antena 1 “Neatza cu Răzvan şi Dani”, care le-au prezentat bucureştenilor situaţia şi gravitatea diabetului la nivelul ţării noastre. Bucătarul emisiunii, Vlăduţ, a alcătuit timp de două ore reţete specializate pentru persoanele cu diabet, pentru a demonstra acestora că pot avea un regim alimentar normal şi sănătos.
“Prin acţiunea desfăşurată în Parcul Unirii de Ziua Mondială a Diabetului am vrut să ridicăm un semnal de alarmă asupra incidenţei diabetului în ţara noastră. Suntem mulţumiţi sã vedem că bucureştenii de toate vârstele au primit mesajul nostru şi au înţeles cât sunt de importante analizele în detectarea la timp a bolii,” a declarat Bogdan Viaşu, General Manager Novo Nordisk România.
Ziua Mondială a Diabetului se desfăşoară anual, pe data de 14 noiembrie. Prin acţiunile demarate cu această ocazie, compania Novo Nordisk a urmărit conştientizarea publicului larg şi a autorităţilor cu privire la prevalenţa în creştere a diabetului în România. În prezent, în România se estimează că mai mult de 1.500.000 persoane au diabet, ceea ce reprezintă un procent de aproximativ 9.4% din populaţia adultă a ţării.
{mosloadposition user10}