Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peste 7.000 de copii din familii cu posibilitati limitate au fost vizitati

si in acest an de Mos Craciun

Donatorii campaniei „Eşti om bun, fii şi tu Moş Crăciun” derulată de fundaţia World Vision România au adus bucuria sărbătorilor de Crăciun unui număr de peste 7.000 de copii din mediul rural. Cu ajutorul lor, Moş Crăciun a ajuns şi în acest an la copiii din judeţele Ialomiţa, Cluj, Vâlcea, Vaslui, Iaşi şi Dolj.

În cadrul campaniei „Eşti om bun, fii și tu Moş Crăciun” au fost oferite cadouri în valoare de aproximativ 40.000 de euro, din care aproximativ 10.000 provin din fondurile alocate de World Vision Internaţional. Printre companiile şi donatorii din cadrul acestei campanii se numără: Rompetrol, Stadio, Dr. Reddys, Telekom, Centrul DaVinci, Emerson, Steelcase, ISDC, Freshbyte, msg systems România, UMT CG Software, Evalueserve, Cummins Generator Technologies România, Asociaţia Hinsehen & Helfen din Germania etc.

„Campania derulată în perioada sărbătorilor de iarnă se află la cea de-a 25-a ediţie şi în fiecare an am reuşit aducem măcar puţin din spiritul Crăciunului unui număr din ce în ce mai mare de copii din mediul rural, ce trăiesc în pragul sărăciei. Cele mai frumoase amintiri din copilărie sunt legate de sărbătorile de iarnă iar noi facem tot posibilul ca și acești copii să aibă parte de ele”, a declarat Daniela Buzducea, director naţional World Vision România.

Peste 500 copii din 22 de sate situate în judeţul Cluj au primit cadouri de Crăciun. Angajaţii a 13 companii le-au îndeplinit copiilor din mediul rural dorinţele aşternute pe hârtie şi trimise către Moş Crăciun. De asemenea, au fost donate în jur de 50 de sobe în casele din regiunile friguroase şi au fost investiţii direcţionate în proiecte educaţionale.

În judeţul Vâlcea au fost oferite 255 de cadouri – din care 100 de cadouri în cadrul campaniei „Fii alături de Moş Nicolae” copiilor din 4 comunităţi şi 55 de cadouri pentru copiii din maternitatea Vâlcea.

Alte peste 660 de cadouri în valoare medie de 50 de lei ajung în aceste zile în casele copiilor ce provin din familii cu posibilităţi financiare limitate din judeţul Ialomiţa.

La Iaşi, 667 de copii din comunele partenere World Vision România în programul „Un viitor mai bun pentru copiii noştri!”- Osesti, Pungeşti, Rebricea, Negreşti, Vultureşti – celebrează Naşterea Domnului prin concerte de colinde, serbări cu daruri de la Moş Crăciun, programe artistice pregătite pentru părinţi, ateliere de creaţie pentru confecţionarea podoabelor şi a decorațiunilor pentru brad, desene, picturi, felicitări şi ornamente realizate de copii, programe artistice care prezintă datini şi obiceiuri.

În Dolj, 4.950 de copii din cele 13 comunităţi partenere World Vision România în judeţul Dolj au primit dulciuri din partea fundaţiei, iar prin mobilizarea partenerilor 418 copii de grădiniţă şi din clasele primare au primit cadouri constând în jucării, dulciuri, rechizite și articole de îmbrăcăminte.

Bucuresti, 21.12.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.