coordonata de Brandaffair
În perioada 12 iulie – 23 septembrie 2012, Brandaffair Advertising a organizat campania 100% Bărbat, 100% Tată dedicată educaţiei bărbaţilor care se află în concediu parental. Caravana campaniei a parcurs aproximativ 3.700 km, în 30 de localităţi, şi a întâlnit peste 50.000 de persoane.
Campania a promovat proiectul ”Mai multe centre de îngrijire pentru copilul tău, mai multe oportunităţi de angajare pentru tine” în vederea obţinerii suportului din partea ONG-urilor, a autorităţilor locale şi a instituţiilor statului pentru implementarea cu succes a acţiunilor.
În acelaşi timp, obiectivul campaniei a fost şi mediatizarea deschiderii centrelor de educare şi îngrijire ANTANTE, primele instituţii dedicate copiilor între 0 şi 4 ani care, pe lângă servicii de îngrijire, oferă şi servicii de educaţie timpurie.
Caravana organizată de Brandaffair a fost primită cu entuziasm atât de copiii cât şi de adulţii, din toate oraşele, dar şi de autorităţile locale care au fost, la rândul lor, promotorii mesajului campaniei. Aceasta a inclus atât evenimente în Bucureşti, precum şi în 7 judeţe din ţară (Constanţa, Brăila, Iaşi, Cluj, Sibiu, Timiş şi Dolj), promovând conceptul de educaţie şi dezvoltare timpurie şi a concediului parental.
În total, caravana 100% Bărbat, 100% Tată a mobilizat peste 560 de promoteri, mascote şi animatori care au iniţiat activităţi împărţite în şase module: ecologie, desen, igienă, teatru, arte plastice şi muzică.
Peste 235.000 de materiale promoţionale au fost împărţite pentru a face cunoscută campania în rândul publicului ţintă format în special din copiii şi taţii acestora, dar şi din mamele, rudele sau viitorii părinţi.
Pe lângă toate activităţile educative care au antrenat deopotrivă copiii şi părinţii, caravana 100% Bărbat, 100% Tată a lansat şi un concurs naţional, „Cea mai frumoasă experienţă cu copilul meu”. Taţii din toată ţara au avut ocazia ca în perioada campaniei (iulie – septembrie 2012) să înscrie pe site-ul campaniei (www.antante.org) şi pe pagina de Facebook a campaniei, fotografii care îi înfăţişează împreună cu copilul/copiii lor, într-o activitate recreativă, educativă.
La sfârşitul campaniei, juriul a ales câştigători din fiecare regiune. Aceştia au avut diverse activităţi sub îndrumarea specialiştilor în educaţie, în cadrul unei tabere de 7 zile, organizată la Complexul Panicel, din Râşnov.
“Persoanele care au participat la evenimentele organizate ne-au privit cu entuziasm şi au apreciat iniţiativa campaniei, întreaga echipă fiind uimită de feedback-ul primit din partea taţilor care erau foarte interesaţi şi se implicau în toate acţiunile“, afirmă Mihai Radu (Project Manager, Brandaffair).
Campania 100% Bărbat, 100% Tată a făcut parte din proiectul "Mai multe centre de îngrijire pentru copilul tău, mai multe oportunităţi de angajare pentru tine", implementat de Direcţia Generală de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti, în parteneriat cu Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă, Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, Bernard Brunhes International şi Brandaffair Advertising. Proiectul este finanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Sectorial ”Dezvoltarea Resurselor Umane” 2007 – 2013 şi de Consiliul General al Municipiului Bucureşti.
Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.brandaffair.ro şi https://www.facebook.com/pages/100-Barbat-100-Tata/426576590726985.