Webstock, cel mai important eveniment din Romania dedicat bloggingului si fenomenului web 2.0, s-a bucurat de participarea a 450 de persoane pe parcursul intregii zile de desfasurare. Evenimentul a fost transmis live pe internet, pe toata durata zilei, dand astfel ocazia unui numar impresionant de persoane sa asiste la prezentarile din cadrul acestuia. Webstock a avut loc pe data de 3 octombrie la Howard Johnson Grand Plaza Hotel si a fost organizat de Evensys in colaborare cu Vodafone si sponsorizat de LG si Adobe.
In cadrul Webstock au sustinut prezentari 38 invitati locali si internationali, specialisti de renume in domeniul online, mobile si web 2.0, antreprenori si investitori, precum si profesionisti de top in domeniul comunicarii. Printre acestia se numara Andrew Shorten (Platform Evangelist, Adobe), Maxim Schram (co-fondator redesignMe.com), Stephanie Jackson (Senior Director, Online Services, Vodafone Romania), Cabral Ibaka (Cabral.ro), Vlad Petreanu (Petreanu.ro), Bobby Voicu (Yahoo), Sergiu Biris (Trilulilu).
Cu ocazia evenimentului au fost prezentate rezultatele celui mai important sondaj dedicat blogging-ului in Romania – RoBloggers Survey 2008. Sondajul a fost conceput si initiat de Carmen Holotescu (Director, Timsoft) si Cristian Manafu (Managing Partner, Evensys), atragand 845 de respondenti. Sondajul a relevat profilul bloggerului roman, faptul ca majoritatea acestora sunt barbati cu varsta cuprinsa intre 21-25 ani, iar 59 % dintre ei au absolvit sau sunt in curs de absolvire a ciclului universitar. De asemenea, 15 % dintre respondenti activeaza in domeniul IT & Telecom, 55% dintre participanti petrec mai putin de o ora in fata televizorului, pe cand consumul mediu de internet este de peste 8 ore pe zi.
In cadrul evenimentului au avut loc 2 sesiuni de seminarii, care au dezbatut teme de la finantarea proiectelor online si actiuni de responsabilizare sociala online, pana la evolutia web 2.0 si blogging in Romania si oportunitatile marketingului prin intermediul mediului mobil. Seminariile au fost sustinute in mod informal de catre antreprenori si investitori online, specialisti in mediul online si mobile, bloggeri si profesionisti locali si internationali.
Webstock a beneficiat de transmisiune online live pe tot parcursul desfasurarii, reunind o audienta de peste 800 de IP-uri unice.
Participantii la Webstock au avut ocazia de a testa in premiera cele mai noi tehnologii in materie de telefoane si comunicare online si mobile, putand testa diverse servicii oferite de Vodafone, jocuri interactive pe telefon oferite de LG, dar si Nintendo Wii – oferit in spatiul special rezervat pentru Adobe. De asemenea, participantii au putut trimite mesaje live pe timpul evenimentului, printr-un sistem special conceput pentru acest eveniment.
La finalul prezentarilor a avut loc ceremonia de decernare a premiilor web 2.0. Au fost acordate 34 de premii, constand in licente profesionale oferite de Adobe, telefoane in premiera pe piata din Romania oferite de Vodafone si LG si genti premium pentru laptop oferite de compania Booq.
“Webstock a fost un festival web 2.0 in adevaratul sens al cuvantului. Totul, de la atmosfera la participanti, de la prezentari la tehnologii oferite in premiera, a implicat o componenta puternica de blogging si web 2.0. Evenimentul a oferit oportunitatea reunirii intregii comunitati online si web 2.0 din Romania, a promovat si premiat cele mai bune proiecte si site-uri din mediul online local, a transmis idei creative si pertinente si a marcat primul eveniment de gen din Romania transmis live pe internet. Toate aceste ingrediente au stat la bazele unui eveniment de marca, si speram ca am realizat un prim demers de dezvoltare si maturizare a pietei online locale”, afirma Cristian Manafu, Managing Partner in cadrul companiei Evensys.
Pentru mai multe detalii legate de eveniment puteti accesa site-ul www.webstock.ro.
{mosloadposition user10}