de pe pagina de Facebook Pate Bucegi
Aplicația de Facebook “Copacul familiei bine crescute” lansată în luna iunie și încheiată recent a strâns un număr record de vorbe bune, peste 40.000 și un număr mare de utilizatori, 4.222, care s-au înscris pentru a-și planta copacul și a-l îngriji cu vorbe bune.
Printre cele mai utilizate cuvinte de bun simț de către persoanele înscrise în aplicație pe primele locuri se numără “noroc”, “cu plăcere”, “cu drag” și “mulțumesc”. Cele care nu au beneficiat de o atenție deosebită sunt “am gresit” și “iertare”.
București, Sibiu și Iași sunt orașele cele mai importante din care provin utilizatorii aplicației “Copacul familiei bine crescute”, în timp ce numărul de copaci plantați se ridică la peste 2.000.
“Prin intermediul aplicației ne-am dorit să atragem atenția asupra importanței folosirii formulelor de politețe, parte a campaniei lansate în această vară pentru marca Bucegi. Se pare că utilizatorii au fost încântați să planteze și să crească propriul copac virtual utilizând vorbe bune. Acest lucru ne arată cât de deschiși sunt către valorile de bază ca bunul simț, ospitalitatea sau familia” a declarat Ana Burloiu, Brand Manager Bucegi.
Desfășurată în perioada 26 iunie – 17 iulie, aplicația îndemna utilizatorii să își aleagă un copac și timp de 4 săptămâni să adauge câte o vorbă bună la rădăcina acestuia în fiecare zi. Jocul a avut 4 nivele, fiecare nivel oferind celor mai de bun simț utilizatori premii care se vor acorda în urma unei trageri la sorți. Marele premiu a constat într-o excursie la Sibiu pentru 2 persoane.
Mai multe informații pe pagina de Facebook: https://www.facebook.com/Pateul.Bucegi.