Antena 1 lider detaşat de audienţã atât în prime, cât şi la nivelul întregii zile
Cotatã abia cu şansa a treia la începutul grupelor, România a rãsturnat calculele hârtiei, clasându-se pe locul secund, dupã marea favoritã Olanda, în grupa de calificare pentru preliminariile Campionatului Mondial din 2014. Românii au urmãrit în numãr foarte mare meciul Naţionalei disputat între România şi Estonia, situând Antena 1 pe prima poziţie în topul audienţelor, pe toate target-urile importante: Comercial, All Urban si National. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri în intervalul 21:00 – 22:49 un rating mediu de 18.4% şi o cotã de piaţã de 36.7%, principalul post concurent, Pro Tv, clasându-se abia pe cea de-a treia poziţiei, cu doar 6.2% rating şi 12.4% cotã de piaţã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
FOTBAL – CAMPIONATUL MONDIAL PRELIMINARII – ROMANIA – ESTONIA (21:00 – 22:49) |
Antena 1 |
18.4 |
36.7 |
1016 |
Kanal D |
7.6 |
15.3 |
423 |
|
Pro TV |
6.2 |
12.4 |
343 |
La nivel naţional, partida a fost urmãritã, în medie, de 3 320 000 de români, vârful de audienţã fiind înregistrat la ora 21:42, când la Antena 1 se uitau 4 171 000 de telespectatori. Şi pe acest target, principalul post concurent, Pro TV, s-a clasat pe locul al treilea in timpul difuzarii meciului.
|
|
National |
|||||||||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|||||||
FOTBAL – CAMPIONATUL MONDIAL PRELIMINARII – ROMANIA – ESTONIA (21:00 – 22:49) |
Antena 1 |
17.5 |
31.9 |
3320 |
|||||||
Kanal D |
8.7 |
15.9 |
1658 |
||||||||
Pro TV |
5.2 |
9.6 |
995 |
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
|
|||||||
|
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
|
|||
|
21:42 |
21.9 |
38.1 |
4171 |
5 |
8.6 |
944 |
|
Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile, cât şi în Prime Time, la nivelul tuturor categoriilor de public. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.7% şi o cotã de piaţã de 20.1% pe targetul comercial al staţiei 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
|
|
|
18-49 Urban |
||
|
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
Whole Day (02:00-26:00) |
Antena 1 |
3.7 |
20.1 |
206 |
|
Pro TV |
2.9 |
15.4 |
158 |
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost întâia opţiune a telespectatorilor, înregistrând în rândul publicului comercial un rating mediu 11.4% şi o cotã de piaţã de 25.5%.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Prime Time (19:00-23:00) |
Antena 1 |
11.4 |
25.5 |
631 |
Pro TV |
7.2 |
16.1 |
399 |
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii, dar şi Observator 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 2.8% şi 28.5% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2.6% şi 26.1% cotã de piaţã. Observatorul orei 16 a fost şi el prima opţiune a telespectatorilor din targetul comercial, înregistrând un rating mediu de 2.8% şi 18.6% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro TV, a înregistrat doar 1.4% rating şi 9% cotã de piaţã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
OBSERVATOR 16 (16:00-16:56) |
Antena 1 |
2.8 |
18.6 |
156 |
Pro TV |
1.4 |
9 |
76 |
Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 22.2% şi un rating mediu de 3.2% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o rating mediu de doar 1.4% şi 9.6% share.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
MIREASA PENTRU FIUL MEU DA (14:00-16:00) |
Antena 1 |
3.2 |
22.2 |
175 |
Pro TV |
1.4 |
9.6 |
76 |
Un show pãcãtos a fost, de asemenea, cea mai urmaritã emisiune a nopţii în rândul targetului comercial. Antena 1 a fost cel mai urmãrit post marţi noapte, pe intervalul în care s-a derulat producţia prezentatã de Dan Capatos, care a avut un rating de 2.6% si o cotã de piaţã de 10.3%.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
UN SHOW PACATOS (23:01-00:59) |
Antena 1 |
2.6 |
10.3 |
144 |
Kanal D |
2.3 |
9.1 |
127 |
Vârful de audienţã al emisiunii “Un show pãcãtos” a fost înregistrat la ora 23:21, când la Antena 1 se uitau 486 000 de telespectatori, în timp ce Pro TV era urmãrit de doar 230 000 de români.
Minut de aur All Urban |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
23:21 |
4.6 |
12.3 |
486 |
2.2 |
5.8 |
230 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile18-49 Urban, National si All Urban
Perioada 15 octombrie 2013