In perioada 9-10 octombrie 2007, la hotel JW Marriott Bucuresti a avut loc Masterplan 2007, eveniment de strategie si planning in marketing si comunicare organizat de Evensys in colaborare cu Account Planning Group Romania.
Evenimentul a inclus patru conferinte si doua seminarii la care au fost invitati sa participe atat vorbitori romani, cat si internationali. Conferintele din prima zi au atras peste 200 de participanti. Interesul principal al acestora s-a indreptat inspre importanta planningului in conceperea strategiei de comunicare dar si rolul acestuia in cercetare si client service. Noile mijloace media si integrarea acestora in mixul de marketing au reprezentat o alta tema apreciata de participanti. Seminariile din 10 octombrie au reunit aproximativ 110 participanti, care au beneficiat de informatii noi si abordari inedite legate de marketing si planning.
Invitati speciali in cadrul Masterplan 2007 au fost Alain Thys de la Futurelab si Jeffre Jackson de la Open Intellingence Agency. Cei doi internationali au sustinut doua seminarii in care au prezentat atat noi perspective asupra viitorului planningului cat si sfaturi despre eficientizarea marketingului in scopul sprijinirii strategiilor de comunicare.
Jeffre Jackson a adoptat o perspectiva inedita pentru piata romaneasca de marketing si a vorbit despre importanta pe care o are « the interestingness factor » in cadrul strategiei de comunicare. Tot el a demonstrat de asemenea de ce reclamele si mai ales brandurile trebuie sa fie interesante si sa-si atraga publicurile. In cadrul prezentarii el a inclus si abordari neconventionale legate de viitorul planningului si al rolului sau in strategia de comunicare.
Alain Thys si-a prezentat propria viziune referitoare la « marketing accountability » si a venit cu o abordare practica si aplicata asupra realitatilor din lumea comunicarii. A fost vizat atat impactul marketingului asupra afacerii cat si asupra clientilor companiei. Alain a fost de asemenea interesat de responsabilitatea unei companii fata de viata comunitatii. Strategiile de marketing trebuie sa ia in considerare acest element si sa practice un marketing responsabil.
{mosloadposition user10}