Așa cum anunțam încă de la lansarea proiectului, Digi CoRRRner (Reciclează! Redu! Refolosește!) se extinde și alte 165 de noi puncte de prezență vor fi dotate cu recipiente pentru colectarea deșeurilor electronice. Astfel, peste 270 de puncte de colectare a deșeurilor de baterii și acumulatori (DBA) și deșeurilor de echipamente electrice și electronice (DEEE) vor fi disponibile în rețeaua comercială Digi, înglobând orașele unde partenerul care asigură colectarea deține capacitățile necesare de preluare a acestora.
Extinderea proiectului Digi CoRRRner în fiecare județ din România își propune să vină în sprijinul cât mai multor clienți cu un sistem facil de colectare a echipamentelor de care s-au folosit inclusiv în cadrul relației contractuale cu Digi (telefoane mobile, telefoane fixe, router-e, baterii și acumulatori). De asemenea, Digi CoRRRner reprezintă materializarea angajamentului companiei în protejarea mediului înconjurător și conștientizarea importanței resurselor naturale, prin transmiterea unui exemplu de comportament responsabil.
„Colțul reciclării” va exista, astfel, în 60% din punctele de Digi, în fiecare județ al țării, în orașele unde partenerul responsabil de colectare (Environ) deține capacitățile necesare pentru preluarea DBA și DEEE. Digi invită persoanele persoanele preocupate de mediu să se alăture acestui demers și să depună deșeurile DBA și DEEE în recipientele destinate din magazinele selectate. Lista tuturor magazinelor incluse în proiect poate fi consultată aici.
De-a lungul celor aproape 28 ani de existență, Digi a demonstrat că unul dintre obiectivele sale strategice este dezvoltarea sustenabilă, pe termen lung. De aceea, compania a implementat un Sistem de Management Integrat, care include și certificarea ISO 14001: 2015 Sisteme de management de mediu (recertificat din iulie 2020). Mai mult, prin axa strategică de CSR #DigiBenefit, compania se angajează să fie responsabilă față de utilizarea resurselor naturale și încearcă să reducă impactul asupra mediului înconjurător.
Digi încurajează comportamentele responsabile în rândul propriilor clienți, derulând campanii de înlocuire a facturii tipărite cu cea electronică (pe tot parcursul anului 2020, numărul facturilor electronice activate a crescut cu 181% față de 2019), dar și în rândul angajaților, care beneficiază de un amplu proiect de colectare selectivă a deșeurilor în sediul din București, iar ulterior în celelalte sedii din țară. Gestionarea deșeurilor este o activitate importantă derulată de departamentul de specialitate al companiei, iar în 2020, cantitatea de deșeuri colectate și valorificate la nivelul grupului Digi în România a fost de 311,08 tone.
*deșeuri de baterii și acumulatori
**deșeuri de echipamente electrice și electronice