- Platforma Up Achiziții este locul unde antreprenorii români pot găsi oferte preferențiale care îi ajută să economisească până la 120.000 de lei anual
- În top 5 categorii de produse și servicii căutate de IMM-uri se numără: papetărie și birotică, apă și cafea, servicii de curierat, carburant și abonamentele medicale
Afacerile mici și mijlocii sunt printre cele mai afectate de efectele pandemiei. De aceea, soluțiile care să le ajute să-și eficientizeze costurile interne, dar și timpul, sunt importante.
Platforma Up Achiziții este primul hub online dedicat antreprenorilor, dezvoltat de Up România special pentru afacerile de tip IMM. Ca răspuns pentru nevoile afacerilor mici si mijlocii, platforma permite antreprenorilor români să achiziționeze rapid și simplu serviciile și produsele necesare bunei funcționări a business-urilor. Astăzi, peste 2.500 de IMM-uri beneficiază lunar de ofertele Up Achiziții. Un sfert dintre companii sunt din domeniul Comerțului, iar 20% activează în domeniul Serviciilor.
Similar unui magazin online, dar cu focus pe nevoile IMM-urilor, prin Up Achiziții, companiile își pot pune într-un singur coș serviciile de curierat, abonamentele medicale pentru angajați sau apa pentru birou. Platforma este responsabilă ulterior de distribuirea comenzilor către fiecare furnizor, iar aceștia, la rândul lor, se ocupă de livrarea comenzii. Tot procesul este digital, chiar și semnarea contractului cu Up Achiziții se desfășoară în format paperless, scutind clienții de drumuri în plus.
„Antreprenoriatul e un domeniu în care lucrurile se întâmplă cu o viteză amețitoare. De aceea, odată cu lansarea Up Achiziții ne-am propus să devenim un partener al antreprenorilor români, pentru ca ei să se concentreze pe dezvoltarea propriilor afaceri, iar noi să ne ocupăm de nevoile lor zilnice, într-un mod simplu, eficient și centralizat. Am ținut cont și de importanța optimizării costurilor. Astfel, datorită ofertelor noastre la prețuri preferențiale, IMM-urile pot economisi până la 120.000 de lei anual”, a spus Dan Stoica, Director Comercial Up Romania.
Un calcul simplu arată că o companie poate economisi anual peste 100.000 de lei, dacă alege să contracteze o serie de servicii prin platforma Up Achiziții, precum cele de curierat, cardul carburant, apă pentru birou sau servicii de papetărie și birotică.
Pentru adaptarea la mediul nou de business, digitalizarea este integrată drept un pilon important al platformei, dar și un beneficiu pentru clienți și furnizori. Up Achiziții reunește o serie extinsă de pachete de promovare în mediul digital, special concepute pentru IMM-uri, magazine și afaceri din domeniul HORECA. De asemenea, sunt disponibile și servicii de contabilitate online, printr-un vector de inovație tehnologică și procesare, ce integrează adițional servicii de salarizare, facturare și înființare a firmelor, precum și servicii specializate de vânzare și gestiune pentru companiile ce activează în sectorul de retail.
Pe lângă simplitatea și rapiditatea comenzii, ofertele de pe platformă sunt deja negociate de către echipa Up România. De exemplu, serviciile de curierat oferite în parteneriat cu DPD România pot fi achiziționate la prețuri reduse cu 30%. În top 5 cele mai căutate categorii de către antreprenorii români pe Up Achiziții intră produsele de birotică, apă și cafea, curierat, carburant și abonamentele medicale.
De la cei aproape 25 de furnizori, pe platformă, IMM-urile pot cumpăra și servicii de contabilitate sau consultanță juridică, semnătura electronică, dar și servicii de web design sau promovare în mediul digital. OMV Petrom, Regina Maria, Lecom, H2On, DPD Romania sau EAP Romania se numără printre furnizorii platformei Up Achiziții. Lista întreagă poate fi consultată pe www.up-achizitii.ro.