250 de profesionisti in relatii publice au participat la cea de-a doua editie a forumului dedicat relatiilor publice, care a avut loc pe data de 19 martie 2008 la hotel Crowne Plaza Evenimentul a fost organizat de Evensys si a reunit profesionisti in PR si comunicare. PR Forum a fost sprijinit de agentii de top de PR din Romania precum DC Communication, GMP PR, Premium Communication si Image Promotion.
Prima sesiune a evenimentului a adus in prim plan comunicarea integrata, despre care Ioana Manoiu, Managing Partner, GMP PR a spus ca este noua modalitate de comunicare cu un public din ce in ce mai variat si mai pretentios, pe cand Alexandra Olaru, Director de Comunicare la Unilever a afirmat ca presupune utilizarea sinergica a oportunitatilor de comunicare, precum si o buna intelegere a ansamblului operational al companiei si coordonarea in cadrul echipei. Andrei Savu, Managing Partner, DC Communication a atras atentia asupra importantei comunicarii financiare si asupra faptului ca tot ce se intampla pe piata financiara globala ne poate afecta si pe noi, intr-un interval de timp foarte scurt si cu un impact imens.
Specialistii in PR au prezentat in sesiunea a doua tendintele anului 2008 in domeniu. In noul an va trebui ca practicienii sa fie atenti la comunicarea de criza, conform spuselor Elizei Rogalski, Managing Partner, Rogalski – Grigoriu, Gabriela Lungu, Managing Partner, The Practice a vorbit despre autenticitatea in comunicare, Loredana Visa, PR Manager, Avon Canada a adus in prim plan rolul important al mediului online in activitatea de relatii publice, pe cand Mona Nicolici, CSR Communication Manager, Petrom a adus in discutie specificul programelor de CSR si rolul acestuia in strategia de comunicare a oricarei companii mature si moderne.
Urmatoarele doua sesiuni au fost dedicate unei serii de seminarii care au tratat teme care au variat de la relatiile dintre PR si presa, prevenirea crizelor si abordari actuale in comunicarea interna pana la programele CSR si impactul mediului online asupra activitatii de relatii publice. In timp ce Ioana Manoiu a atras atentia asupra importanta unei bune relatii dintre companie si ONG-uri, Rachad El Jisr, Managing Director, BMG a prezentat "10 porunci" care, in opinia sa, trebuie respectate de catre orice PR-ist care doreste sa lucreze intr-un mod profesionist, iar relatia dintre PR si media sa fie eficienta si productiva. Catalin Tenita, Managing Partner, Tree Works, a prezentat un program inovator, un motor de cautare a articolelor online referitoare la brandurile din mediul local. Crenguta Rosu si Corina Vasile, PR Director, Raiffeisen Bank au subliniat importanta unei comunicari interne eficiente pentru o mai buna prevenire a eventualelor conflicte din cadrul companiei. Aceasta are datoria de a utiliza acele canale si mijloace de comunicare recunoscute si apreciate de angajatii sai, pentru ca acestia sa isi pastreze fidelitatea si loialitatea fata de aceasta.
Cu ocazia evenimentului s-a lansat prima publicatie dedicata domeniului relatiilor publice, Public Relations Report. Brosura contine o prezentare a companiilor de PR din Romania, precum si rezultatele unui sondaj realizat de Evensys in randul practicienilor de relatii publice. Sondajul a relevat, printre altele, faptul ca 70% dintre intervievati considera ca perceptia mediului de afaceri asupra activitatilor de PR s-a imbunatatit simtitor, iar tendinta majora in acest an in ceea ce priveste acest domeniu este reprezentata de cresterea initiativelor de PR in mediul online. Alte intrebari vizeaza importanta acoperirii online, care vor fi cele mai cerute servicii de PR anul acesta sau care sunt oportunitatile de PR create de lansarea unui blog de companie.
PR FORUM face parte din seria de evenimente dedicate domeniului relatiilor publice pe care Evensys le va organiza pe parcursul acestui an.
{mosloadposition user10}