din cadrul Campaniei Avon pentru Sanatatea Sanilor
Evenimentul marchează al cincilea an de colaborare dintre pastel şi Campania Avon pentru Sănătatea Sânilor
Campania Avon pentru Sănătatea Sânilor „Află că eşti bine” continuă în 2011 seria evenimentelor sub deviza „La Vie en Rose”. Peste 2000 de femei au participat la evenimentul „La Vie en Rose” organizat de pastel în Piaţa Mihai Viteazul din Craiova pe 1 octombrie 2011.
Evenimentul „La Vie en Rose” a îmbinat zonele de distracţie cu cele de informare pentru a transmite mesajul frumuseții clipelor pe care le trăim şi al importanţei controalelor medicale periodice. Participantele la eveniment au asistat la seminarii de sănătate a sânilor, au primit broşuri informative, au participat la sesiuni de make-up şi au cunoscut poveştile de viaţă ale unor femei care au învins cancerul la sân. Alături de cei mici, au creat brăţara promisiunii, au intrat în atelierele de pictură pe eşarfe sau pe faţă, au luat parte la momente artistice deosebite, cum au fost spectacolul de mimă, sceneta „Gaiţele” sau parada de modă roz. Viaţa văzută în roz s-a încheiat cu un concert extraordinar susţinut de Direcţia 5.
„De 5 ani, organizăm evenimentele din cadrul Campaniei pentru Sănătatea Sânilor mergând pe mâna echipei pastel. După toţi aceşti ani de colaborare, nu mai vorbim despre o relaţie client-agenţie, ci despre o echipă pe care o formăm împreună şi despre încredere. Colaborăm cu pastel pe partea de evenimente din cadrul campaniei, de la concept, la implementare, fără a ne fi teamă că ar putea să apară probleme în organizarea evenimentului”, a spus Denisa Mihai, Corporate Social Responsibility Specialist Avon Cosmetics.
În 2011, agenţia a venit cu un nou concept de eveniment, transformând binecunoscutul Marş Roz în La Vie en Rose pentru a transmite faptul că femeile se pot bucura de viață, de cei dragi și de lucrurile frumoase din jurul lor, atât timp cât sunt sănătoase. Evenimente din cadrul Campaniei pentru Sănătatea Sânilor vor avea loc în această toamnă la Craiova şi Timişoara.
„De obicei, oamenii realizează cât de importantă și frumoasă este viața abia atunci când se confruntă cu probleme. Dorim ca toate femeile prezente la eveniment să vadă viața în roz, indiferent de problemele și greutățile pe care le au”, a explicat Ioana Mucenic, visionary managing partner pastel.
Este al cincilea an de când pastel se implică în organizarea evenimentelor din cadrul Campaniei pentru Sănătatea Sânilor, de la concept la implementare, creaţie grafică şi coordonarea activităţilor de la evenimente. Colaborarea cu Avon Cosmetics a început în 2007 cu gestionarea Marşurilor Roz.
Campania Avon pentru Sănătatea Sânilor a fost premiată atât pe plan naţional, cât şi pe plan internaţional. În 2008, a câştigat premiul Best Innovative Media la AD’OR şi a fost premiată cu un Leu de Argint la festivalul Cannes-Lions, pentru categoria “Cea mai bună campanie socială”. Acesta a fost primul premiu câştigat vreodată de România la această competiţie internaţională.