Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peste 2000 de modele de jucarii, gestionate cu SeniorERP

SeniorERP este sistemul implementat de Nicoro Trading, companie românească ce importă cele mai cunoscute branduri de jucării din lume. Compania este la primul sistem ERP implementat şi intenţionează ca prin această investiţie să obţină o creştere a satisfacţiei clienţilor şi  o majorare a cifrei de afaceri cu 30% în 2010.

Înfiinţată în 1994, Nicoro Trading este prezentă prin produsele sale în toată reţeaua de cash&carry (Metro, Selgros), hypermarketuri (Auchan, Cora Carrefour, Real, Kaufland) şi benzinării (Petrom, OMV, Mol, Agip) la nivel naţional.  Pe lângă divizia de jucării, Nicoro reuneşte o comunitate a pasionaţilor de machete auto, fiind importator al brandurilor Maisto şi Bburago. Începând cu 2008, Nicoro importă una dintre cele mai exclusiviste mărci de păpuşi din lume, Anne Geddes.

Selecţia sistemului ERP a constat în identificarea soluţiei care să răspundă cel mai bine operaţiunilor specifice de distribuţie. În shortlist au rămas două soluţii, una locală şi una internaţională:
“Există două motive pentru care am ales SeniorERP: necesitatea unui soft dedicat pentru distribuţie şi faptul că toate persoanele cu care am colaborat de la Senior Software ne-au făcut o impresie foarte bună.”  dna. Fragulea Iuliana, Director Executiv Nicoro Trading

Prin implementarea SeniorERP, Nicoro Trading doreşte rezolvarea unor probleme precum lipsa unui sistem de înregistrare şi urmărire a comenzilor, de stabilire a gradului de livrare a comenzilor, de facturare direct din comandă, lipsa unei posibilităţi de rutare, a integrării magazinului on-line cu softul de gestiune şi nu în ultimul rând lipsa rapoartelor cu informaţii în timp real.

Având 70 de gestiuni curente, Nicoro Trading îşi propune ca principal obiectiv prin această investiţie integrarea şi eficientizarea activităţii curente precum şi obţinerea unor analize cu informaţii în timp real. Principalii indicatori urmăriţi pentru succesul implementării sunt:
– rapiditatea cu care utilizatorii îşi însuşesc  modul de lucru în sistem;
– eliminarea erorilor de procesare;
– viteza de înregistrare a comenzilor, de emitere avize, facturi, de efectuare a încasărilor şi plăţilor şi de efectuare a înregistrărilor contabile;
– viteza cu care informaţia ajunge la management în rapoarte customizabile;
– cheltuieli reduse prin eficientizare (cheltuieli pentru combustibil, personal, cazare, diurne etc.);
 
Odată cu implementarea SeniorERP, Nicoro Trading va integra canalul de vânzare online cu sistemul ERP, fapt care va duce la o creştere a vânzărilor dar şi a eficienţei de onorare a comenzilor.

„Obiectivele portalului online sunt: să aducem clienţi noi, să creştem vânzările, mai ales la produsele care nu sunt distribuite prin Key Accounts sau produse cu stoc limitat (capete de stoc), dar şi de a ne promova produsele în mediul online. Integrarea cu ERP-ul ne va oferi acces la informaţii despre varietatea de produse şi disponibilitatea în stoc în timp real, precum şi posibilitatea de facturare şi descărcare rapidă din stoc.” dna. Fragulea Iuliana, Director Executiv Nicoro Trading

Bucuresti, 18.06.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.