Dan Negru, mesaj emoţionant pentru telespectatori
Cea de-a treia ediţie a emisiunii “Next Star” a fost una specialã şi, parcã mai mult ca niciodatã, toţi concurenţii au fost extraordinar de talentaţi. De aceea, înainte de anunţarea câştigãtorului ediţiei, Dan Negru a fãcut un anunţ emoţionant pentru pãrinţi, spectator şi telespectatori: “"Ne cerem scuze, în numele regulamentului, in numele tuturor, ne cerem scuze cã doar unul merge mai departe". Peste 2.6 milioane de telespectatori urmãreau asearã momentul jurizãrii micuţei Denisa, concurenta ce i-a „furat” dansatorii juratului Connect-R, pentru momentul sãu. Emisiunea s-a impus ca lider detaşat de audienţã, atât în rândul publicului din mediul urban, cât şi la nivel naţional.
Astfel, emisiunea prezentatã de Dan Negru a înregistrat asearã un rating mediu de 10.4% şi o cotã de piaţã de 19.6% pe segmentul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu doar 8.5% rating şi 16% cotã de piaţã.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
NEXT STAR (20:31-22:57) |
Antena 1 |
10.4 |
19.6 |
1086 |
Pro TV |
8.5 |
16 |
890 |
Şi la nivel naţional, Next Star a fost prima opţiune a celor mai mulţi români, emisiunea lui Negru fiind urmãritã, în medie de 1 904 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 10% şi 18.7% cotã de piaţã. Poziţia secundã în topul audienţelor a fost ocupatã tot de Pro Tv.
|
|
National |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
NEXT STAR (20:31-22:57) |
Antena 1 |
10 |
18.7 |
1904 |
Pro TV |
9.5 |
17.7 |
1802 |
În minutul de aur, 21:58, peste 2 623 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau momentul jurizãrii micuţei Denisa, în vreme ce mai puţin de jumãtate urmãreau programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
21:58 |
13.8 |
25.6 |
2623 |
6.9 |
12.8 |
1309 |
Românii au urmãrit în numãr foarte mare şi poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, un rating mediu de 3% şi o cotã de piaţã de 18.9% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu un rating mediu de 1.5 procente şi o cotã de piaţã de doar 9.4%.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA (14:00-16:00) |
Antena 1 |
3 |
18.9 |
169 |
Pro TV |
1.5 |
9.4 |
84 |
Românii le-au fost alãturi în numãr mare şi ieri Simonei Gherghe şi lui Dan Capatos, emisiunile Acces Direct şi Un show pãcãtos ocupând poziţii fruntaşe în topul audienţelor. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 5.2% şi o cotã de piaţã de 15.9%, fiind preferata celor mai mulţi telespectatori din mediul urban. Poziţia secundã a fost şi de aceastã datã de Pro TV.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
ACCES DIRECT (16:57-19:00) |
Antena 1 |
5.2 |
15.9 |
543 |
Pro TV |
4.8 |
14.7 |
503 |
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, peste 239 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmãrind, în medie, emisiunea Un Show Pãcãtos, înregistrând un rating mediu de 4.3% şi o cotã de piaţã de 15 procente.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
UN SHOW PACATOS (22:57-01:02) |
Antena 1 |
4.3 |
15 |
239 |
Pro TV |
4.1 |
14.4 |
231 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile18-49 Urban, National si All Urban
Perioada 3 octombrie 2013