Zi extraordinarã ieri pentru Antena 1. Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã atât la nivelul întregii zile, cât şi în prime time, în rândul publicului din mediul urban.
Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.9% şi o cotã de piaţã de 16.3% pe targetul urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu un rating mediu de 3.3% şi 13.9% cotã de piaţã. În medie, peste 685 000 de telespectatori la nivel naţional au urmãrit ieri Antena 1, întreaga zi.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
WHOLE DAY (02:00-26:00) |
Antena 1 |
3.9 |
16.3 |
410 |
Pro TV |
3.3 |
13.9 |
351 |
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români care locuiesc în mediul urban înregistrând un rating mediu de 9.1% şi 17.9% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. În medie, peste 958 000 de telespectatori la nivel urban urmãreau ieri programele Antenei 1 din Prime Time.
|
|
|
|
|
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
PRIME TIME (19:00-23:00) |
Antena 1 |
9.1 |
17.9 |
958 |
Pro TV |
9 |
17.7 |
949 |
Cea de-a cincea ediţie a emisiunii “Next Star” a cucerit telespectatorii de la primul la ultimul minut, emisiunea prezentatã de Dan Negru impunându-se ca lider detaşat de audienţã, atât în rândul publicului din mediul urban, cât şi la nivel naţional.
Astfel, emisiunea prezentatã de Dan Negru a înregistrat asearã un rating mediu de 10.6% şi o cotã de piaţã de 19.9% pe segmentul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu doar 8.9% rating şi 16.7% cotã de piaţã.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
NEXT STAR (20:28-23:03) |
Antena 1 |
10.6 |
19.9 |
1112 |
Pro TV |
8.9 |
16.7 |
930 |
Şi la nivel naţional, Next Star a fost prima opţiune a celor mai mulţi români, emisiunea lui Negru fiind urmãritã, în medie de 1 795 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 9.4% şi 17.6% cotã de piaţã. Poziţia secundã în topul audienţelor a fost ocupatã tot de Pro Tv.
|
|
National |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
NEXT STAR (20:28-23:03) |
Antena 1 |
9.4 |
17.6 |
1795 |
Pro TV |
9.3 |
17.3 |
1771 |
În minutul de aur, 22:12, peste 2 447 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau momentul perechii formate din Maria şi Dragoş, dansatori profesionişti, ale cãror mişcãri graţioase, atitudine şi determinare au fãcut ca juraţii show-ului sã rãmânã muţi de adminraţie, în vreme ce mai puţin de jumãtate urmãreau programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
22:12 |
12.9 |
24.4 |
2447 |
6.7 |
12.7 |
1270 |
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii, Observator 13 şi Observator 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 3% şi 28.7% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2.5% şi 24.6% cotã de piaţã.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
OBSERVATORUL DIMINETII (06:00-07:59) |
Antena 1 |
3 |
28.7 |
165 |
Pro TV |
2.5 |
24.6 |
141 |
Observatorul orei 16 a fost şi el preferatul publicului, înregistrând un rating mediu de 2.8% şi o cotã de piaţã de 15.9% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban. Poziţia secundã a fost ocupatã de Prima TV, pentru ca Pro TV sã ocupe abia cea de-a treia poziţie în clasamentul audienţelor.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
OBSERVATOR 16 (16:00-16:56) |
Antena 1 |
2.8 |
15.9 |
156 |
Prima TV |
1.4 |
8.2 |
80 |
|
Pro TV |
1.3 |
7.6 |
74 |
Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 20.3% şi un rating mediu de 3.2% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Kanal D, cu o rating mediu de doar 1.1% şi 6.9% share.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
MIREASA PENTRU FIUL MEU -DA (14:00-16:00) |
Antena 1 |
3.2 |
20.3 |
176 |
Kanal D |
1.1 |
6.9 |
60 |
|
Pro TV |
0.9 |
5.8 |
50 |
Românii le-au fost alãturi în numãr mare şi ieri Simonei Gherghe şi lui Dan Capatos, emisiunile Acces Direct şi Un show pãcãtos ocupând poziţii fruntaşe în topul audienţelor. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 6.1% şi o cotã de piaţã de 18.2%, fiind preferata celor mai mulţi telespectatori din mediul urban. Poziţia secundã a fost şi de aceastã datã de Pro TV.
|
|
|
|
|
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
ACCES DIRECT (16:56-18:59) |
Antena 1 |
6.1 |
18.2 |
643 |
Pro TV |
4.8 |
14.4 |
507 |
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, peste 217 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmãrind, în medie, emisiunea Un Show Pãcãtos, înregistrând un rating mediu de 3.9% şi o cotã de piaţã de 15 procente.
|
|
|
|
|
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
UN SHOW PACATOS (23:03-01:04) |
Antena 1 |
3.9 |
15 |
217 |
Pro TV |
3.3 |
12.8 |
186 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile18-49 Urban, National si All Urban
Perioada 17 octombrie 2013