Românii au savurat asearã spectacolul oferit de micii artişti concurenţi la Next Star, emisiunea prezentatã de campionul divertismentului, Dan Negru, impunându-se ca lider de piaţã la nivelul publicului urban. Astfel, Next Star a înregistrat o cotã de piaţã de 17.5% şi un rating mediu de 7.9% la nivelul targetului all urban, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv înregistra doar 15% share şi 6.8% rating. Peste 2 060 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau in minutul de aur, 22:14, evoluţia micilor concurenţi, aproape dublu faţã de cei care urmãreau atunci programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
NEXT STAR, 20:29-22:59 |
Antena 1 |
7.9 |
17.5 |
832 |
Pro TV |
6.8 |
15 |
715 |
|
Kanal D |
3.2 |
7 |
335 |
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
22:14 |
10.8 |
22.4 |
2060 |
6.1 |
12.6 |
1161 |
Tot mai mulţi români urmãresc zi de zi producţiile Antenei 1, postul din Bãneasa cucerind clasamentul de audienţã la nivelul întregii zile. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.2 % şi o cotã de piaţã de 16% la nivelul taregtului all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
|
|
|
All Urban |
||
|
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
WHOLE DAY, 02:00-26:00 |
Antena 1 |
3.2 |
16 |
332 |
|
Pro TV |
3 |
15.3 |
318 |
|
|
Kanal D |
1.4 |
7.2 |
150 |
Dan Capatos a rãmas preferatul românilor, Un show pãcãtos clasându-se în topul audienţelor la nivelul targetului comercial al staţiei, 18-49 urban. Astfel, emisiunea prezentatã de campionul nopţilor albe a înregistrat asearã o cotã de piaţã de 15% şi un rating mediu de 3.5%, în vreme ce Pro Tv înregistra în acelaşi interval orar 12.4% share şi 2.8% rating.
|
|
18-49 U |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
UN SHOW PACATOS, 22:59-01:02 |
Antena 1 |
3.5 |
15 |
193 |
Pro TV |
2.8 |
12.4 |
159 |
|
Kanal D |
1.8 |
8 |
103 |
Observator 16 precum şi ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu au fost şi ele prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori din rândul targetului comercial al staţiei, 18-49 urban.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U, All Urban si National
Perioada 6 Iunie 2013