Peste 150 de reprezentanti ai departamentelor de marketing din companii romanesti si multinationale precum si specialisti in comunicarea online si relatii publice au participat la prima editie a Toolbox Online Communication. Primul eveniment de new media din Romania a avut loc pe data de 16 octombrie 2007 si a fost organizat de Evensys. Numarul mare de participanti s-a datorat temelor abordate, ceea ce a subliniat interesul foarte mare pentru mediul online si modul in care acesta si instrumentele sale influenteaza strategiile de comunicare ale companiilor de pe piata. Invitat special in cadrul evenimentului a fost Gianni Catalfamo, CEO Pleon Graffiti. Acesta a vorbit in prezentarea sa despre instrumentele folosite de new media, despre importanta internetului in comunicare, precum si despre o categorie noua de jurnalisti, mult mai interesati de informatiile virtuale decat de cele conventionale. Viitorul comunicarii, spunea Catalfamo, depinde de priceperea cu care oamenii de PR se vor folosi de oportunitatile deschise de new media.
Jurnalisti precum Victor Ciutacu ( Jurnalul National), Augustin Roman (Gazeta Sporturilor), Razvan Exarhu (Radio Clandestino), Victor Kapra ( Ziarul Financiar), Laurentiu Ciornei (Evenimentul Zilei) sau Costin Ionescu (HotNews) au vorbit despre rolul Internetului in dezvoltarea mass-media online.
Alaturi de acestia, practicieni din domeniul media online sau marketing au abordat teme de interes pentru domeniul comunicarii. Profesionisti precum Dana Negoescu (Cosmote), Orlando Nicoara ( MediaPro Interactiv), Sorana Savu ( Premium Communication), Alin Zainescu (New Media Agency), Ionut Oprea (Blog Agency), Radu Ionescu ( Kinecto), Razvan Varabiescu( Media Direction) au sustinut prezentari in cadrul carora s-au concentrat atat asupra rolului Internetului in comunicare.
Prezentarile din cadrul Toolbox| Online Communication vor fi disponibile incepand de luni, 22 octombrie, pe site-ul evenimentului, www.etoolbox.ro/onlinecommunication.
{mosloadposition user10}