Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peste 15.500 de afaceri independente din România au avut vânzări record

Importanta afacerilor independente pentru consumatorii romani

Cu ocazia evenimentului „Ziua Afacerii Tale”, peste 15.500 de afaceri independente din România au pus la dispoziția clienților oferte speciale și activități inedite

Cu ocazia evenimentului „Ziua Afacerii Tale”, METRO a susținut peste 15.500 de afaceri din România să fie mai aprope de clienții lor cu oferte speciale și evenimente inedite. În această zi, numărul clienților afacerilor independente s-a triplat în unele cazuri, iar alte locații au avut vânzări record pentru o zi de marți.

Antreprenorii români au avut la dispoziție 4 luni pentru a se înscrie pe platforma www.ziuaafaceriitale.ro. METRO a pus la dispoziția participanților un kit de promovare online, astfel încât să faciliteze comunicarea ofertelor speciale către clienții finali. Conform studiului METRO, realizat anual cu ocazia evenimentului „Ziua Afacerii Tale”, 88% dintre antrepenorii români au declarat că instrumentele digitale sunt cruciale pentru afacerea lor, iar clienții acestora sunt de aceeași părere: 32% dintre ei ar evita un local care nu are un website, iar pentru un procent similar este important ca restaurantul să aibă opțiunea de rezervări online.

În urma campaniei inițiată de METRO pe 8 octombrie, zeci de mii de persoane au accesat ofertele puse la dispoziție de afacerile locale. Acest lucru dovedește interesul crescut al consumatorilor români pentru afacerile independente, 47% dintre ei fiind în favoarea acestor tipuri de afaceri datorită autenticității pe care o aduc în comunitate.

Importanta afacerilor independente pentru consumatorii romani

2Nice Caffe din București – moment special pentru iubitorii de cafea

Clienții care au vizitat restaurantul în ziua de marți, 8 octombrie, au savurat cafeaua pregătită de un specialist barista de la Nescafe. Alături de cafeaua preferată clienții au putut servi desertul preparat de cofetarii Nestle. Mixul de produse a fost servit din partea casei către toți clienții care au trecut pragul locației, în timpul evenimentului.

Pavel Bartoș a sărbătorit „Ziua Afacerii Tale” la restaurantul Vineri 15 din Timișoara. Evenimentul a atras sute de clienți

Pe 8 octombrie, restaurantul Vineri 15 a avut ca invitat special, din partea METRO, pe binecunoscutul actor Pavel Bartoș. Clienții au avut posibilitatea să facă poze, să primească autografe și chiar să ia masa alături de Pavel, într-o atmosfera prietenoasă.

Despre „Ziua Afacerii Tale” și studiul METRO

METRO a lansat „Ziua Afacerii Tale” în 2016 cu scopul de a susține antreprenorii să fie mai aproape de clienții lor. Campania are loc anual în 25 de țări și debutează cu „Studiul Afacerilor Independente”, realizat de METRO în rândul a 10.000 de persoane, din care 1.500 de antreprenori. În 2019, studiul a relevat faptul că piața antreprenorială din România are potențial de dezvoltare. 89% dintre antreprenorii intervievați au spus că și-ar deschide din nou o afacere, chiar dacă jumătate dintre ei (51%) consideră că situația economică din România este una dificilă.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.