Expo Media a organizat ieri prima editie a Customer Relationship Management Conference & Expo, eveniment ce a reunit peste 120 de participanti, reprezentand 64 de companii.
Alaturi de specialistii din domeniu care au impartasit audientei din experienta lor locala si regionala, printre speakerii prezenti la eveniment s-au numarat: Peter Kovacik, Senior Manager (Accenture), Ileana Bunescu, Senior Business Consultant (Customer Service School), Augustine Vaz, Business Solutions Principal Consultant (SAS Communications Global Practice), Ionel Dinu, CRM Business Unit Manager (Crescendo, the IT&C Solution House), Smaranda Pricope, Sales Consultant (AnytimeCRM) si Razvan Iliescu, President & CEO (Bell Gateway Software Solutions).
In ceea de-a doua parte a zilei, participantii au avut ocazia sa ia parte la un panel discussion, moderat de Victor Kapra care, impreuna cu invitatii sai, a raspuns intrebarilor venite din partea publicului, prezentand in acelasi timp avantaje si oportunitati pentru diverse tipuri de aplicatii, de la open source la cele mai complexe.
Partenerii evenimentului au fost: Accenture, AnytimeCRM, Customer Service School, Microsoft Dynamics si SAS Romania.
CRM Conference & Expo a deschis seria evenimentelor specializate de o zi, pe care Expo Media le va organiza anul acesta, urmatoarele trei fiind: Telesales, Customer Loyalty & Retention si Credit & Collection.
Expo Media este agentie full services ce ofera o gama variata de servicii in domeniile: marketing si comunicare, research, consultanta customer operations si organizare evenimente de business.
{mosloadposition user10}