· Ediţia 2009 a studiului este disponibilă în premieră publicului larg, în format digital, pe platforma www.mediafactbook.ro
· Conform Google Analytics, studiul realizat de Initiative a atras în doar o săptămână cititori din 30 de ţări şi 24 de oraşe din România
Realizată de Initiative încă din 1997, analiza Media Fact Book a fost publicată anul acesta pe platforma www.mediafactbook.ro de unde poate fi descărcată gratuit de toţi cei interesaţi.
„Aşa cum am mai spus, varianta digitală a studiului este un tribut adus recesiunii şi online-ului însă, mai presus de toate, este un demers educaţional pe care îl extindem începând de anul acesta. Astfel, dacă până în 2008 lucrarea a fost disponibilă în special publicului avizat, în 2009 am intrat într-o nouă etapă. Credem că, în afara celor care lucrează în şi cu media, există o sumedenie de alte publicuri care pot beneficia de pe urma informaţiei cuprinse în MFB. Studiile de audienţă ne dovedesc deja că nu ne-am înşelat!” spune Maruan Trascu – Research Manager Initiative.
Printre cei peste 1000 de cititori ai versiunii online a studiului se numără profesionişti din media şi comunicare, specialişti din alte domenii de business, jurnalişti, studenţi, membri ai organizaţiilor neguvernamentale, expaţi şi profesionişti străini dar şi curioşi.
Publicarea online a studiului a crescut semnificativ gradul său de penetrare la nivel internaţional; Marea Britanie, Statele Unite, Bulgaria, Australia, Franţa, Republica Moldova, Danemarca sau Canada sunt doar câteva dintre cele 30 de ţări în care a fost citit MFB 2009.
În topul ierarhiei se află Marea Britanie şi Belgia, fiecare cu câte 12% din totalul exemplarelor descărcate peste hotare, Bulgaria şi Statele Unite de unde s-au efectuat 11%, respectiv 10% din descărcări.
„Fără a supralicita importanţa acestei lucrări cred că rezultatele de anul acesta o recomandă ca pe un instrument de branding pentru industria românească de comunicare. Sper că anii viitori vor confirma acest lucru!” Spune Octav Popescu – Managing Director Initiative.
{mosloadposition user10}