În preajma sărbătorilor de iarnă, peste 100 de curieri Glovo vor livra comenzile consumatorilor în costume de Moș Crăciun în Constanța, Craiova, Cluj- Napoca, Iași, Timișoara, Brașov și București. Activarea va avea loc între 21-25 decembrie, iar curierii parteneri Glovo vor livra comenzile din aplicație conform programului de lucru.
„A fost un an foarte diferit și, cu siguranță, nici sărbătorile nu vor fi la fel cu cele care eram obișnuiți. Poate tocmai de aceea, ne-am dorit să oferim un zâmbet utilizatorilor Glovo și cu ajutorul curierilor parteneri Glovo care vor îmbrăca costumul lui Moș Crăciun ne propunem să facem acest lucru posibil. Vrem să avem un impact pozitiv în viețile oamenilor, fie că aceștia sunt utilizatori ai aplicației, parteneri sau curieri și vrem să venim în întâmpinarea fiecăruia cu soluții cât mai bune. Suntem împreună în acest nou normal și, cu optimism, vom depăși acest moment.”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.
Aplicația Glovo cuprinde categorii predefinite, care pot fi selectate de utilizatori în funcție de nevoile lor: Mâncare, Supermarket, Livrare rapidă, sau Magazine. Acestor categorii, care apar pe măsură ce noi parteneri sunt adăugați în aplicație, li se adaugă și butonul „Orice”, pe care utilizatorii îl pot folosi pentru a comanda produse sau articole disponibile în orașul lor, dar care nu se află în categoriile predefinite.
Cum funcționează aplicația Glovo?
- Descarcă (gratuit) Glovo de pe Google Play sau App Store și creează-ți cont
- Deschide aplicația pentru a vedea ce poți comanda în zona ta
- Alege o categorie dintre cele predefinite, folosește butonul „Orice” sau caută direct un produs în bara de căutare
- Odată ce ai plasat comanda, poți vedea în ce stadiu se află, iar după ce curierul a preluat-o, îl poți urmări în timp real până ajunge la tine
- Pe mail-ul cu care ți-ai creat contul vei primi confirmarea comenzii
- Doar în timpul livrării poți contacta curierul Glovo pentru nelămuriri sau informații
- Poți plăti cu cardul direct în aplicație sau cash la livrare
- Oferă un rating după fiecare comandă atât magazinului/restaurantului de la care ai comandat, cât și curierului
- După finalizarea comenzii, găsești pe mail confirmarea și detaliile livrării