Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peste 100.000 de români din Generaţia Z au testat platforma vocaţională Futureproof lansată de Telekom

FUTUREPROOF

Proiectul Futureproof a fost lansat de Telekom la mijlocul lunii mai. Platforma Futureproof a fost dezvoltată pentru a demonstra potențialul uriaș al Generației Z și pentru a-i inspira pe tineri să identifice oportunități pentru viitoarele cariere și să descopere abilități pe care ei nu le-au valorificat încă.

Platforma a fost lansată în cele zece ţări europene în care este prezent grupul Deutsche Telekom, iar România a adunat al doilea cel mai mare număr de vizitatori unici în acest top, după Germania. Astfel, la data de 30 iunie 2021 platforma numărase aproape 109.000 de vizitatori unici pe versiunea în limba română a aplicaţiei. Spre comparaţie, pagina în limba germană a înregistrat peste 203 mii de unici, iar pe locul trei s-a clasat pagina în limba poloneză cu puțin peste 106 mii de unici.

FUTUREPROOF

În centrul proiectului Futureproof se află un instrument digital cu acces gratuit (futurefeed.telekom.com/ro-RO) care ajută Generația Z să înțeleagă mai bine abilitățile și modul în care acestea sunt conectate la oportunitățile viitoare de carieră.

Aplicaţia îi ajută pe tineri să înțeleagă cum pasiunile, abilitățile, talentele și personalitatea contribuie fundamental la formarea lor profesională și în alegerea celei mai bune modalități de a folosi aceste atribute personale în carierele viitoare. De asemenea, rezultatele cumulatei prezintă o perspectivă unică asupra Generației Z, identificând tendințele și schimbările importante din piața muncii și oferind noi perspective printr-o experiență personalizată și construită după principiile gamificării.

Peste 117 mii de profile individuale au fost create în aplicaţie, cumulat, pe cele zece ţări în care activează Deutsche Telekom. 36% dintre respondenţi au un profil de educator – au abilităţi de comunicare şi împărtăşire a cunoştinţelor cu alţii. 21% au arătat abilităţi de lideri, manageri, iar 14% au relevat înclinaţii artistice şi creative.

Proiectul Futureproof a fost dezvoltat în parteneriat cu personalități din rândul Generației Z, dar și cu un grup de experți în resurse umane. Acesta urmărește conectarea utilizatorilor și oferirea unui acces facil la o serie de materiale inspiraționale și instrumente pentru descoperirea abilităților necesare în conturarea viitoarei cariere. Proiectul este susținut de artista Billie Eilish, câștigătoare a șapte premii GRAMMY.

“Le mulţumim tinerilor care au accesat platforma Futureproof în această perioadă şi sperăm că le-a oferit o perspectivă utilă sau le-a confirmat abordarea actuală. Ne bucurăm că putem veni în sprijinul Generației Z cu astfel de iniţiative şi proiecte care să îi ajute pe tineri să se autodefinească mai bine şi să îşi pună în valoare pasiunile și abilitățile individuale”, a declarat Andreas Elsner, Chief Commercial Officer Residential Marketing & National Sales Telekom Romania.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.