GUINNESS®, berea stout numărul 1 în lume, a sărbătorit în perioada 14-17 martie St. Patrick’s Day, în cele 125 de locaţii partenere din toată ţara. Consumatorii români s-au alăturat milioanelor de oameni de pe glob, care au celebrat St. Patrick’s Day alături de Guinness în peste 40 de ţări şi mai mult de 100.000 de locaţii din jurul lumii.
În România, iubitorii de Guinness s-au putut bucura de o campanie inedită care i-a introdus în atmosfera specifică a acestei sărbători şi prin intermediul căreia au putut câştiga mii de premii.
Începând cu 14 martie, Guinness a adus spiritul veritabil al Irlandei în cele 125 de locaţii partenere din toată ţara, în oraşe precum Braşov, Sibiu, Ploieşti, Constanţa, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara, Oradea, Craiova şi Bucureşti, oferind tuturor celor prezenţi posibilitatea de a deveni cetăţeni irlandezi pentru o zi. Cei care au cumpărat un pint de Guinness au avut ocazia de a-şi face propriul „act de identitate”, cu un nou nume irlandez generat de o aplicaţie specială, şi de a câştiga instant unul dintre cele peste 15.000 premii. Astfel, peste 2.500 de cărţi de identitate irlandeze au fost printate pe loc şi înmânate noilor cetăţeni irlandezi.
În plus, la nivel global, St. Patrick’s Day a fost marcat prin numeroase iniţiative creative. Obiective emblematice ale lumii, precum Piramidele şi Sfinxul din Egipt, Marele Zid Chinezesc, Palatul din Caiscais (Portugalia), oraşul de piatră Petra (Iordania), Cascada Rinului din Elvetia şi multe alte clădiri monumentale din Shanghai, Chicago, Glasgow şi Praga au fost colorate în verde. În Bucureşti, hotelul InterContinental şi Teatrul Naţional au purtat însemnele acestei sărbători mondiale.
St. Patrick’s Day este Ziua Națională a Irlandei şi cea mai cunoscută zi din întreaga lume dedicată unui sfânt. Cu toate acestea, sărbătoarea de St. Patrick’s Day îşi are originile în Statele Unite ale Americii şi nu în Irlanda, debutând pe 17 martie 1762, la New York, cu parada soldaţilor irlandezi din armata britanică. De atunci, această serbare populară a ajuns să fie celebrată peste tot în lume, aducând milioane de oameni împreună an de an.