X Factor România se numără printre cele mai active branduri din mediul online autohton, atât în ceea ce priveşte modalităţile de interacţiune cu fanii, cât şi promovarea. Românii au apreciat acest lucru şi au urmărit în număr foarte mare emisiunea, live, pe site-ul show-ului, în cele două zile în care a fost difuzată. Mai mult decât atât, telespectatorii au comentat în timp real prestaţia concurenţilor pe pagina de Facebook a emisiunii.
X Factor, cel mai mare show de divertisment al deceniului a avut rezultate remarcabile in mediul online. Peste 10.000 de internauţi români au urmărit show-ul în cele două zile de lansare, iar numărul celor care au fost activi pe pagina de Facebook X Factor a crescut exponenţial în primul weekend de difuzare X Factor. Acest lucru vine nu doar ca o mutare a sferei de interes a tinerilor dinspre tv înspre mediul online, ci şi ca un raspuns al demersurilor făcute de Antena 1 de a se promova în mediul online şi a fi un brand activ în social media.
5074 utilizatori unici au urmărit sâmbătă, 17 septembrie, prima ediţie a super show-ului X Factor, în vreme ce duminică, la cea de-a doua ediţie, numărul lor a ajuns la 6096. Lansarea X Factor a dus la o creştere a traficului pe site-ul emisiunii, pe www.a1.ro, dar şi a fanilor de pe pagina de Facebook X Factor România, apropiindu-se de top 10 pagini de Facebook din categoria TV in Romania, conform facebrands.ro.
În decursul ultimei luni, între 15 august şi 18 septembrie, www.xfactor.a1.ro a înregistrat 143.541 de vizitatori unici, dintre care 26, 646 numai duminică, 18 septembrie, ziua în care s-a difuzat cea de-a doua ediţie X Factor. O creştere considerabilă a înregistrat şi numărul fanilor de pe pagina de Facebook a show-ului. În cele două zile de difuzare a emisiunii, numărul fanilor a crescut cu peste 2000, fanpege-ul X Factor România însumând acum, la mai puţin de o jumătate de an de la lansare, 26.475 de fani. În ultima lună, pagina X Factor România a înregistrat o creştere de 35.5 % în ceea ce priveşte numărul de fani.
Mai mult decât atât, fanii au comentat în timp real pe pagina de Facebook prestaţia concurenţilor. Pe 17 si 18 septembrie – pagina de Facebook X Factor a primit peste 8000 de comentarii şi “like”-uri pe wall, de 30 de ori mai mult decat weekenurile anterioare, semn ca show-ul a generat o crestere semnificativă a interactivităţii publicului din social media, o mare parte dintre discuţii fiind iniţiate şi derulate chiar de fani pe wall-ul X Factor.