Expoziția multimedia „Grădina Luminilor” cu tema „Alice în Țara Minunilor”, găzduită de Grădina Botanică „Dimitrie Brandza” a Universității din București și-a deschis porțile vineri, 3 noiembrie 2023, oferind vizitatorilor o incursiune captivantă într-o lume de basm și o întâlnire uimitoare între poveste, tehnologie și creativitate. Expoziția a captat atenția publicului încă de la deschidere fiind vizitată de peste 10.000 de persoane în primele zile de funcționare. Biletele și abonamentele au putut fi achiziționate atât online prin rețeaua iabilet și pagina gardenoflights cât și de la casieria special amenajată în acest scop în incinta Grădinii Botanice „Dimitrie Brandza”.
Expoziția care aduce pentru prima dată în România cel mai lung tunel luminat din Europa, le-a oferit o experiență de neuitat miilor de vizitatori care au pășit în aceste zile pe tărâmul magic din Grădina Botanică. Tunelul de 200 de metri lungime este luminat de 320.000 de leduri și face parte dintr-un traseu inedit cu zeci de atracții: scene tematice, instalații artistice și puncte foto, copaci luminați, precum și spectacole de lumini și multimedia unice. Vizitatorii au putut admira și interacționa cu diferite forme de artă luminoasă și s-au întâlnit cu elemente și personaje din lumea magică „Țara Minunilor”, cum ar fi Alice, iepurele, pisica de Cheshire, omida, petrecerea cu ceai a pălărierului și, bineînțeles, castelul reginei de Cupă.
„Suntem încântați să primim vizitatori dornici să descopere și să se lase inspirați de această lume magică în care frumusețea naturii este pusă în valoare de efectele de lumini. Este un eveniment inedit în România care deja se bucura de succes, au venit inclusiv persoane din alte orașe să ne viziteze în aceste zile.” a declarat prof. univ. Dr. Paulina Anastasiu, director al Grădinii Botanice „Dimitrie Brandza” a Universității din București.
Campania de comunicare a proiectului Garden of Lights este demarată și susținută de agenția Republika printr-un mix de comunicare amplu care își propune să capteze atenția și să stârnească imaginația cât mai multor vizitatori. Împreună redăm strălucirea Grădinii Botanice în sezonul rece este o campanie care promovează petrecerea timpului liber alături de cei dragi într-un decor magic care dăruiește vizitatorilor amintiri de neuitat.
„Ne-am implicat cu entuziasm în acest proiect inedit care readuce Grădina Botanică la viață și o face să strălucească și în timpul sezonului rece. Am încheiat prima etapă a proiectului cu rezultate foarte bune, urmează să ne concentrăm eforturile pentru partea a doua în care ne propunem să continuăm comunicarea prin acțiuni de PR și social media adăugând activări de brand și influencer marketing pentru amplificarea reacțiilor extrem de pozitive de până acum din partea publicului” a declarat Ștefania Kadima, Managing Partner Republika.
Expoziția „Gradina Luminilor” a fost adusă în România de compania Wonderful Lighting, deținătoare a brandului “Garden of Lights” și îi așteaptă pe vizitatori timp de patru luni, până pe data de 3 martie 2024. Expoziția este deschisă începând cu ora 16.00, inclusiv în weekend și de sărbători pentru că cel mai bun moment pentru a o vizita este seara sau noaptea, când întunericul pune în evidență efectele luminii și creează o atmosferă misterioasă și romantică.