- Prin alegerea facturii electronice, cei peste 1 milion de consumatori salvează anual până la 2.500 de arbori
- Numărul conturilor MyEnel a crescut cu aproape 50% în intervalul martie – octombrie 2020 față de perioadă similară din 2019
- Enel a încheiat în perioada ianuarie – octombrie 2020 cu peste 40% mai multe contracte online de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale față de întreg anul 2019.
Enel Energie și Enel Energie Muntenia, companiile de furnizare de energie ale grupului Enel în România, au depășit pragul de 1 milion de clienți care au preferat factura în format electronic și au renunțat la cea tipărită, alăturându-se astfel eforturilor companiei de protejare a mediului, pentru un viitor sustenabil.
Cu o singură factură primită pe e-mail sau prin sms, în locul celor două coli de hârtie trimise în plic, cei peste 1 milion de clienți salvează în fiecare an până la 2.500 de arbori1 și își aduc aportul la un mediu înconjurător mai sănătos.
„Le mulțumesc clienților noștri pentru că ni s-au alăturat campaniilor și eforturilor de a proteja natura și de a construi împreună un mediu economic sustenabil. Cu o simplă conexiune la internet, ei pot avea acces oricând și oriunde la datele din factura lunară și, în același timp, pot evita efectele negative asupra mediului înconjurător. Toți cei peste 3 milioane de clienți din România au posibilitatea de a alege aceste produse și servicii puse la dispoziție de Enel.Digitalizarea și integrarea sustenabilității în strategiile de business sunt pași importanți în îndeplinirea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă (ODD) definite de către Organizația Națiunilor Unite, asumate la nivelul Grupului Enel. Vom continua și în România investițiile în această direcție pentru a ne consolida pe plan local rolul important în sustenabilitate”, a declarat Michele Abbate, directorul general al Enel Energie și Enel Energie Muntenia.
Datorită accelerării proceselor de transformare digitală și a eforturilor companiei de popularizare a acestor soluții, în perioada martie – octombrie 2020 numărul conturilor MyEnel a crescut cu aproape 50% iar cel al clienților care au descărcat aplicația MyEnel s-a dublat față de același interval din 2019.
Companiile din Grupul Enel și-au extins progresiv în România serviciile și produsele care pot fi accesat în mediul online, cu impact direct în zona de business.
Astfel, în perioada ianuarie – octombrie 2020, compania înregistra 56.000 de noi clienți de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale pentru contracte încheiate online, cu peste 40% mai mult față de întreg anul 2019.
Aceste servicii și produse sunt adresate tuturor clienților Enel, indiferent de zona geografică. Activarea Corespondenței și Facturii electronice poate fi realizată accesând site-ul www.enel.ro, la rubrica Servicii Online. Iar dacă e-mailul nu reprezintă o soluție pentru un client, acesta poate obține factura în format electronic prin SMS.
Sănătatea și siguranța clienților noștri sunt pe primul plan, de aceea furnizorii Enel le recomandă acestora să evite riscurile asociate unui drum la magazin și să utilizeze aplicația MyEnel. Aceasta poate fi activată cu ușurință fie online, pe my.enel.ro, fie prin descărcarea sa în mod gratuit pe telefonul mobil, de pe App Store sau Google Play.
Prin intermediul MyEnel, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica suma de plată.
De asemenea, în aplicația MyEnel, în secțiunea Contractare Rapidă, sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.
Pe plan global, Enel a continuat să-și îmbunătățească performanțele digitale, de protecție a mediului, sociale și de management. Compania a fost recent recunoscută de Dow Jones Sustainability World Index (DJSI World) ca lider în domeniul sustenabilității, marcând astfel o premieră în cei 17 ani de când este inclusă în acest indice.
De asemenea, leadership-ul global al Enel în domeniul sustenabilității a fost recunoscut prin ocuparea primului loc în ediția de anul acesta a V.E. (Vigeo Eiris) UNIVERSE, din circa 5.000 de companii evaluate. Este pentru prima oară când Enel deține această poziție.
Scorul fără precedent obținut în evaluarea performanței în domeniul sustenabilității, dublu față de scorul mediu, a confirmat includea companiei Enel în indicele Euronext Vigeo Eiris World 120, în cadrul evaluărilor din cea de-a doua jumătate a anului 2020.
Enel se află în fruntea integrării sustenabilității în strategiile sale de afaceri, după cum o dovedește și Planul Strategic 2021-2023 al companiei. Peste 90% din investițiile consolidate ale Enel vor fi în concordanță cu Obiective de Dezvoltare Durabilă („ODD”) definite de către Națiunile Unite.
În plus, potrivit calculelor inițiale ale companiei, între 80% și 90% din cheltuielile de capital (Capex) ale Grupului vor fi aliniate criteriilor taxonomiei UE pentru contribuția sa substanțială la atenuarea schimbărilor climatice.