Companiile participante la Internet & Mobile World 2014 (IMWorld 2014), cel mai important eveniment „business to business”, dedicat soluțiilor digitale, mobile și software, care va avea loc la Romexpo în perioada 8 – 9 octombrie, vor prezenta peste 1.400 de soluții de business şi aplicaţii.
Numărul soluțiilor şi aplicaţii prezentate în acest an va depăși cu minimum 5% recordul înregistrat anul trecut, de circa 1.400, iar unele dintre acestea vor putea fi testate în premieră în cadrul evenimentului.
O secțiune de interes în cadrul ediției din acest an a IMWorld 2014 va fi dedicată automatizării, prin prezentarea de către Telekom Romania, a soluţiilor de tip machine to machine (M2M) dezvoltate de companie.
“Mizăm pe soluțiile de tip machine to machine și cloud ca modalități de optimizare a activității clienților și partenerilor noștri – prezentul, dar mai ales viitorul, aparțin automatizării. Suntem parte dintr-o organizație internațională, fapt ce ne permite să dezvoltăm noi produse în sinergie cu Grupul Deutsche Telekom, iar soluțiile M2M demonstrate în standul pe care îl vom avea la eveniment sunt doar câteva astfel de exemple. Toate acestea sunt parte din filozofia noastră de a deveni One Stop Shop pentru companiile din Romania – punct unic de contact pentru toate nevoile de comunicare, cu un portofoliu complet de soluții fixe, mobile și IT”, a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial – Segment Business Grupul Telekom Romania.
Pe lângă soluţiile M2M prezentate de Telekom Romania, cele 110 companii expozante la IMWorld 2014 vor prezenta și supune testării şi platforme de comerț electronic, soluții de Data Center, aplicații complete pentru managementul afacerilor, servicii cloud sau programe integrate de automatizare, securitate și mobilizare.
„Un astfel de eveniment are un impact benefic important pentru industria IT din România, care câştigă nu numai acces la un schimb de idei şi «best practices» aduse din întreaga lume, dar şi vizibilitate pe plan internațional”, a afirmat Laurenţiu Ghenciu, VP of Sales, EMEA at Avangate, sponsor al evenimentului.
În plus, MasterCard va prezenta, pentru prima dată în România, portofelul electronic MasterPass, iar reprezentanții companiei vor discuta și despre alte soluții inovatoare de plată, precum cele prin QR Codes sau mPOS-uri.
Totodată, Avandor va lansa ”Avandor Consumer Profiling”, o platformă de big data care se integrează foarte ușor cu activitățile de marketing digital.
O altă soluție inovatoare va fi prezentată de ANYMEDIA. Este vorba despre „FreeWiFi”, un instrument de marketing direct prin care companiile pot să își creeze propria bază de date cu clienți reali și să comunice personalizat cu aceștia.
În plus, vizitatorii IMWorld 2014 vor avea ocazia să afle mai multe informații despre cel mai recent serviciu al GTS Telecom, GTS Anti DDoS, care asigură monitorizare și protecție împotriva atacurilor DDoS (Distributed Denial of Service).
Una dintre premierele IMWorld 2014 va fi prezentarea şi noi divizii B2B a Samsung Electronics – Samsung Enterprise Business Division.
Un accent deosebit se va pune și pe soluțiile de stocare și procesare a datelor, în condițiile în care avansul tehnologic și încercarea de reducere a costurilor au schimbat modul în care sunt privite datele aflate la dispoziția companiilor.
Pe lângă numele mari ale industriei, evenimentul din acest an se va bucura și de participarea unor start-up-uri care au inovat pe piața locală. Un exemplu este compania SocialEyes, care va prezenta oferta sa de servicii specializate în community management.
De asemenea, pentru ediţia din 2014, organizatorii au lărgit şi gama de gadget-uri care vor fi testate în «Future Corner», unde printre produsele expuse se vor afla şi renumiţii Google Glass oferiţi de QuickMobile, unul dintre cei mai importanţi distribuitori de device-uri din România.
Accesul la IMWorld 2014 se face pe bază de înregistrare prealabilă, iar biletele pot fi cumpărate online până la data de 7 octombrie 2014, accesând www.imworld.ro.
{mosloadposition user9}