Trenul Beck’sperience şi-a încheiat oficial traseul de primăvară din Bucureşti, Timişoara şi Sibiu în zorii zilei de duminică, 17 aprilie. Peste 1.200 de tineri au ales să fie diferiţi şi au trăit live ritmurile Beck’sperience pe şine, în trenul transformat în lounge.
Petrecerea pe şine şi-a entuziasmat călătorii, cele 11 vagoane trepidând pe muzica live a trupelor Şuie Paparude, Grimus, DJ Gojira, DJ Leo, DJ Bully şi DJ Limun în cele cinci ore de petrecere din Bucureşti, Timişoara şi Sibiu.
Trenul Beck’sperience a făcut parte din campania integrată de promovare Beck’s care a demarat pe 1 martie. Peste 100.000 de tineri au participat la această campanie, iar mulţi dintre aceştia au optat să se înscrie la tragerea la sorţi pentru a câştiga o invitaţie de două persoane la petrecerea neconvenţională din trenul Beck’sperience.
Trenul Beck’sperience este parte din platforma de comunicare a mărcii Beck’s care traduce în evenimente neconvenţionale alegerea de a fi diferit pe care această marcă o promovează.
După întoarcerea trenului la depou, Beck’sperience se va pregăti pentru un nou eveniment, ce va avea loc în luna iunie, de această dată într-un altfel de cadru, dar în acelaşi spirit neconvenţional.