Incepând cu luna octombrie, Peroni Nastro Azzurro, berea premium autentic italiană a SAB Miller şi Ursus Breweries, reînvie Aperitivo Peroni, experienţa stilului de viaţă italian, într-o selecţie de baruri şi restaurante premium din Bucureşti şi din ţară şi derulează prima promoţie naţională destinată consumatorilor.
Intitulată „Descoperă savoarea Italiei”, promoţia se derulează în perioada 1 octombrie – 15 noiembrie în retailul modern si tradiţional precum şi în segmentul HORECA şi are un mecanism foarte simplu: trimiterea prin SMS a codului de sub inelul dozei de 0.5 l sau de pe spatele oricărei etichete de pe sticla Peroni Nastro Azzurro de 0.33 şi 0.5l la numărul 1859, sau înscrierea acestuia pe site-ul www.aperitivo-peroni.ro. În fiecare oră, poate fi câştigat unul din cele 736 pachete Aperitivo Peroni şi zilnic, unul din cele 46 ceasuri unisex Emporio Armani. Marele premiu, constând într-un week-end culinar în Italia pentru câştigător şi încă trei prieteni, va fi acordat în urma unei trageri la sorţi.
„Aperitivo Peroni s-a bucurat de succes încă de la lansarea sa în România, atât în rândul consumatorilor cât şi proprietarilor de baruri şi cluburi premium, prin generarea unui nou obicei de consum. Promoţia naţională de consumatori Peroni Nastro Azzurro constituie o modalitate de comunicare mai apropiată de aceştia, prin crearea de experienţe la nivel personal şi interactivitate”, declară Ana Maria Pipera, Junior Brand Manager International Brands Ursus Breweries.
Promoţia este susţinută de acţiuni specifice unui brand superpremium, activări în locaţii neconvenţionale –cum ar fi clădirile de birouri precum şi de o campanie media, derulată pe radio şi în mediul on-line. Astfel, www.aperitivo-peroni.ro este mai mult decât un site al unei promoţii. Aici vizitatorii pot consulta reţetele faimosului chef Giorgio Locatelli dar şi creea combinaţii culinare reţete sau pot afla în ce locaţii se desfăşoară Aperitivo Peroni.
“Abordările din piaţă ale evenimentelor, promoţiilor de consumatori continuă să urmărească firul roşu al exploatării teritoriului italian de stil, pe care brandul îl domină. Elementele de interactivitate ale promoţiei joacă un rol important şi fac parte din abordarea neconvenţională specifică brandului, creată în funcţie de nevoile şi profilul consumatorului Peroni “ declară Ana Maria Pipera, Junior Brand Manager International Brands Ursus Breweries.
Aperitivo Peroni a fost lansat în România în iulie 2008 şi s-a s-a desfăşurat în două etape. Prima etapă a constat într -o serie de evenimente speciale în oraşe mari precum Bucureşti, Craiova, Timişoara, Galaţi, Iaşi, Arad, Constanţa, Cluj. Consumatorilor li s-a oferit o experienţă comparabilă cu cea a unui moment Aperitivo de la Milano: un ritual italian transformat într-o sesiune de live cooking. Brandul Peroni nu s-a mulţumit doar să inspire şi să recreeze Aperitivo ci a adus un beneficiu proprietarilor locaţiilor, prin crearea unui nou obicei de consum. In 2009, Aperitivo Peroni a continuat să încânte consumatorii în lunile aprilie, mai, iunie, iulie, fiind prezent săptămânal în fiecare seară de joi, în Fratelli Espresso Bar şi, respectiv, în restaurantul Heritage.
{mosloadposition user10}